Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:ik vind die van Anky fijn,ze beinvloeden de ligging van mijn zadel echt niet hoor.
ze schuiven ook niet en blijven keurig liggen.
ik heb pas een Eurostar pad gekocht,maar die bleef bij mij niet zo mooi onder het zadel liggen,ondanks de rugvorm en de lussen.
Linsey_X schreef:Ik heb een anky pad.
Ben er niet te vreden over.
Hij trekt over de schoft en schuift naar achter en geen voorgevormde ruglijn.
Bij mij kwamen er ook ribbels op in de was.
Geef mij maar gewoon een Harrys Horse pad.

Anoniem schreef:Snoevie schreef:ik vind die van Anky fijn,ze beinvloeden de ligging van mijn zadel echt niet hoor.
ik heb pas een Eurostar pad gekocht,maar die bleef bij mij niet zo mooi onder het zadel liggen,ondanks de rugvorm en de lussen.
o nee? een zadel word gepast op een blote rug. Een dun dekje beinvloed het niet. Maar zo'n dik matras(een anky dekje) zorgt dat alles smaller word. En dus gaat knellen.. Een bondje een gelpad enz. Beinvloeden het zadel toch ook? en een anky pad is niet veel dunner dan die dingen..
Maar dit is erg off topic
. Westernzadels worden ook op de rug gepast lijkt me en komt ook een dik pad onder, dus het zou niet uit moeten maken in mijn ogen. 
Anoniem schreef:Snoevie schreef:ik vind die van Anky fijn,ze beinvloeden de ligging van mijn zadel echt niet hoor.
o nee? een zadel word gepast op een blote rug. Een dun dekje beinvloed het niet. Maar zo'n dik matras(een anky dekje) zorgt dat alles smaller word. En dus gaat knellen.. Een bondje een gelpad enz. Beinvloeden het zadel toch ook? en een anky pad is niet veel dunner dan die dingen..
Maar dit is erg off topic
)
maar de onderkant ervan pilt wel snel
1X eentje gehad,maar was te dik ( paarden zweten hier supersnel in), vulde het zadel teveel, en lag gewoon niet fijn.
z0rr0 schreef:nou mijn pk blijven net zo goed als anky's hoor!
ik was ze gewoon koud en kort.