Tri-Zone Allsport Boots

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Tri-Zone Allsport Boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:47

Wat ik me nog afvraag.. Beschermen ze wel voldoende bij de pezen? Zit daar nog iets van een extra versteviging? :)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 10:24

Mijn paarden fyzio zei tegen mij als een een peesklap of iets krijgen gebeurd dat toch wel ook met de harde peesbeschermers. De been beschermers zijn als het goed is getest op " trauma's" van buiten af kun je ook op internet terug vinden. Verder zit er aan de achterkant nog een brede strip zonder gaatjes die wat steviger is :). Ik rijd toch 9 van de 10 keer zonder beschermers en nu ga ik ze toch vaker aan doen.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:47

@Randie: hoe groot is het verschil tussen de maat M en L die je hebt??

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:03

eeh gewoon een maat :D heb de L voor achter. En die zijn een stuk langer dan die M

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:27

Haha, ik was eigenlijk benieuwd hoe lang maat S zou zijn, ik kan alleen nergens een lengte terugvinden. Aangezien de M 23 cm was, en wellicht de L 2 cm langer, hoop ik dat dat ook het verschil is tussen de S en de M, vandaar.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:27

:D daar kan ik je helaas niet mee helpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:02

ik wéét dat dit een heeeel oud topic is...

maar vond het niet nodig een nieuwe te openen voor mijn vraag:

ik zoek fijne peesbeschermers voor mijn d pony,vooral voor buitenritjes om wat extra bescherming te bieden en bij werken in de zware bak.
eisen zijn licht,ventilerend en geen water opnemen(voor het geval ik een watertje tegen kom).

nu leken mij deze tri zone boots wel wat.

hoe zijn de ervaringen met de gebruikers hier, na langere tijd??

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:07

Ze houden de benen prima koel. Beschermen naar mijn idee ook goed omdat er een versteviging middenachter zit. Vind alleen de pasvorm niet geweldig en ze zijn vrij hard nu met dit koude weer. Ze lagen al voor de helft bij het Brabants Ruiterhuis enige tijd terug.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:17

Omdat mijn paard ook een zware peesblessure heeft heb ik ook peesbeschermers van de tri zone aangeschaft, wel een ander model dan op de voorpagina.

Ik heb deze: http://www.exclusivehorseproducts.com/i ... &Itemid=82

Ze zijn wat stug, maar ik verwacht dat dat na een paar keer gebruiken wel beter wordt, ze sluiten wel goed aan en ze hebben aan de achterkant een strip voor de veiligheid. Ik vind ze niet superlicht, eigenlijk hetzelfde als mijn andere peesbeschermers, maar ze zijn van binnen wel apart gevormd om de lucht goed door te laten.

Ik heb er nog niet veel ervaring mee dus daar kan ik je niet mee helpen.