Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MISTRAL94 schreef:DL_ schreef:Ik heb ook de adapters en ik ben super tevreden! Wil niet meer zonder!
Zeker toen ik nog meerdere paarden op een dag reed kon ik ooit echt wel last hebben van mijn rug en mn mijn enkels gezien ik hypermobiele enkels heb. Met die adapters heb ik hier vrijwel geen last meer van, voorheen kon ik soms echt wel een aantal keer door m'n enkel knakken tijdens het rijden, nu vrijwel niet meer.
Ik wil ze niet meer kwijt in ieder geval!
En wat heb jij precies met je rug? Die klachten zijn ook over nu?
Ik werkte destijds nog op verschillende dressuurstallen, 15 uur op een dag werken, sochtends 30 stallen mesten en smiddags / savonds een stuk of 7 paarden rijden... is niet heel goed voor je rug. 

Gisteren na het rijden wel een hele gespannen rug, maar was daarvoor ook net door de masseur behandeld, niet helemaal handig dus 

haflingertje schreef:kaatje77 schreef:Dan zou ik persoonlijk MP een mail sturen met je verhaal.
Die kunnen voor je bemiddelen, laat je wel even weten hoe 't afloopt?
Nou nou, beetje snel niet?
Ik heb vaak wel meer dan 4/5 dagen op een pakketje moeten wachten...
MISTRAL : pbtje
Nee hoor, als mijn mail wel wordt gelezen en niet beantwoord, stuur ik een mail naar MP en een mail naar de desbetreffende partij. 

pubelia schreef:Ik heb krachtsverlies/uitval aan mijn rechter kant (lichamelijk helemaal rechts) van mijn spieren. Ik heb altijd problemen met mijn rug, knieen en enkels. En grote problemen om mijn beugel aan te houden. Ik heb op een gegeven moment GPG beugels aan geschaft. En ik ben er echt zeer over te spreken. Ik heb ook met die weer haakjes, en met een schuine uitsnijding aan de buitenkant, zodat als ik val niet in mijn beugel kan blijven haken. En ik kan je zeggen, ik wil echt niet meer anders. Echt niet. Ik ken weer aardig normaal paardrijden. Is voor mij echt een uitkomst!
Ik heb nu dan geen uitval meer maar wel gehad. Dus ik hoop dat het voor mij ook makkelijker zal maken al met al! kaatje77 schreef:kaatje77 schreef:Dan zou ik persoonlijk MP een mail sturen met je verhaal.
Die kunnen voor je bemiddelen, laat je wel even weten hoe 't afloopt?Nee hoor, als mijn mail wel wordt gelezen en niet beantwoord, stuur ik een mail naar MP en een mail naar de desbetreffende partij.
Ben al 1 x bedonderd via MP, dat gebeurd me niet een 2e keer

Mistral wat een slechte service.