Ik heb er een van Imperial Riding, en daar ben ik erg tevreden over. Vrij soepel leer, en voor 100 euro had ik een extra full. Toevallig gisteren ingevet omdat ik vond dat het leer nog iets soepeler mocht, maar dat as niet per se nodig
ladylay
Geplaatst: 14-02-10 10:06
Passier is echt topkwaliteit, daar kan niks aan tippen. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor prijsklasse je zoekt. Want er zijn ook wel meer goede hoofdstellen in combinatie voor de prijsklasse. Maar Passier is echt de creme de la creme.
ShadowFax
Geplaatst: 14-02-10 13:15
Weten jullie een fijn hoofdstel met gecombineerde neusriem, maar geen aansnoerriem en een smalle neusriem?
Nouvel
Geplaatst: 14-02-10 13:17
er zijn van veel goeie merken hoofdstel zonder aansnoer, moet je even rondkijken wat je mooi vindt...
stubben heeft ze bijv ook nog en passier ook, en kieffer...
ik heb een heel fijn hoofdstel van BR, blijft supermooi. Verder heb ik een Stubben, ook een heel fijn hoofdstel, en een Heritage, dat is ook prima kwaliteit.
De stubben was 230 euro, de BR 150 geloof ik en de HEritage komt uit Engeland en was toen iets van 50 euro
Bij het Tweespan in Boornbergum hebben ze speciaal voor Friese paarden het Fryso hoofdstel. Ik heb er ook 2 van voor onze paarden. Zijn erg soepel en zonder al te veel poespas er aan zeg maar. Echt een aanrader hoor!
elmiran
Geplaatst: 18-02-10 18:28
Ik heb verschillende hoofdstellen gehad o.a Kieffer, Imperial Riding, BR en Stubben. De Stubben vind ik tot nu toe het fijnste, en mooiste hoofdstel dat ik gekocht heb. Ik heb hem nu 3 jaar, en hij ziet er nog steeds als nieuw uit.
Hier was ie net nieuw. Had hem even om gedaan bij m'n pony vandaar dat de neusriem wat laag zit...(frontriem is van HKM).