Je haalt nu wat dingen door elkaar

Een D trens geeft idd ook geen hefboomwerking, tenzij men heeft lopen Mc Gyveren en kleine stiftjes in de ringen heeft gemaakt (en ja dat heb ik ook al gezien).
Ja de Kimblewick heeft een hefboomwerking, mits je je teugel in 1 van die kleine sleufjes doet. Anders dus net als de Pelham niet. Bij de Baucher is het de vorm van het oog wat enigzins een hefboomwerking geeft (moet je maar eens goed kijken, dat oog nijgt ovaal naar onder te zijn).
Elke bitring die ovaal is, en dan met name naar beneden geeft een "iets" hefboomwerking. Maar dat is dus iets wat niet te voorkomen is, ja is het wel moet je bitloos gaan rijden

En tussen hefboomwerking en hefboomwerking is een groot verschil. Een gewone trens kantelt wel iets in de mond, maar geeft daardoor geen hefboom. Nomaals voor een hefboomwerking ben je een middenpunt en 2 uiteinden nodig, anders werkt die hefboom niet.
Grin ik zie me morgen een hele stapel hoofdstellen in elkaar zetten voor een mega foto uitvoering. Je krijgt morgen foto's te zien van hoe en wat. Ik zal ook de Kimblewick aan een trens hangen, voor een sessie. (Dais zal de grootste lol hebben

).