Heeft iemand ervaring met bestellen via Epplejeck?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Sem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 14:17

Bedankt allemaal,

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen. Helaas hadden ze niet alles meer. Ik kreeg een aantal mailtjes. Eerst dat ze bij andere fillialen gingen kijken, daarna dat het besteld zou moeten worden of dat ik een andere kleur uit zou moeten kiezen. De kleur die ik in eerste instantie wilde was er al niet meer |( .
De bestelling zou vijf weken duren. Ook was er de optie om voor de niet leverbare producten mijn geld terug te krijgen. Dus heb ik daar maar voor gekozen. Netjes wat er wel was geleverd en mijn geld terug gekregen voor wat er niet was!

_NoorPilot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 20:03

Zelf heb ik 1 keer besteld bij ej. Alles was netjes en optijd binnen alleen waren ze mijn bit vergeten mijn vader de volgende dag gebeld naar ej. Volgende dag mijn bit binnen. :) zeer tevreden !

romyloverrr

Re: Heeft iemand ervaring met bestellen via Epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:27

Ik heb er ervaring.
Het is allemaal heel snel en goed verlopen.
Ook in de winkel word ik altijd goed geholpen!

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:46

Gewoon goeie onlineshop als je het mij vraagt.
Heel netjes de shampoo en glans en manenspray in een apart zakje (voor het lekken). Ik had de spullen na 4 dagen binnen.

Quilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:52

Ik ben ontzettend Epple Jeck fan... We hebben een grote winkel bij ons in de buurt, maar ik heb laatst ook online besteld. Vind het alleen vervelend dat je vooraf (de levering) moet betalen. Maar de spullen waren binnen 4 werkdagen bezorgd. En omdat ik niet thuis was kon ik het afhalen bij de supermarkt hier in de buurt. Niet alle spullen van het huismerk EJ vind ik even goed... Dus ik kies vaak voor een gerenommeerder merk, die zij ook verkopen.

En vloeibare stoffen worden inderdaad apart nog verpakt tegen lekken. Dus goeie ervaring met de online winkel.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:24

@Quilana, sinds de nieuwe site kun je ook achteraf betalen met Afterpay ;)

Quilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:34

UltimOo schreef:
@Quilana, sinds de nieuwe site kun je ook achteraf betalen met Afterpay ;)

Oh beter!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:11

Ik heb al 20x geprobeerd via After pay maar hij wordt altijd geweigerd.. Ben toch echt geen wanbetaler of in de schulden ofzo :=

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:03

Online bestellen bij EJ gaat prima.

De kwaliteit van de regendekens van EJ zijn alleen bedroevend. 1 middagje in het land en de deken lag al in stukken op de pony (Terwijl het echt geen sloper is) De stof/materiaal is gewoon heel slecht..

estherrr1602

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:28

Bij mijn was het binnen 2 dagen binnen.
Erg snel dus en goed verpakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:30

Erg oud topic... :'), maar ik ben ook erg tevreden over Epplejeck, zowel de filialen als de online webwinkel. :j

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:28

heb wel eens wat besteldbij de ej vind alleen de verzendkosten erg duur zijn altijd wel optijd en anders laten ze t weten! vind het wel een goede service

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:35

bobo2000 schreef:
heb wel eens wat besteldbij de ej vind alleen de verzendkosten erg duur zijn altijd wel optijd en anders laten ze t weten! vind het wel een goede service

Mwah.. Als je bedenkt dat zelf een pakketje opsturen als je iets via marktplaats of bokt koopt, vaak 6,95 kost met de nieuwe PostNL tarieven, valt 6 euro wat mij betreft mee hoor met verzend/verpakkingsmateriaal. Of je trommelt wat stalgenoten op, bestelt met z'n allen zodat je over de 100 euro heen zit en dan zijn je verzendkosten gratis. Auto's rijden nog steeds niet op water, ook bij PostNL niet natuurlijk :+

Ik heb ook nooit problemen gehad met de leveringen van EJ :j Al vind ik het winkelen in de EJ winkels zelf veel leuker :')

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:43

Ik heb geen ervaring met online winkelen maar in Breda hangt naar mijn mening de dekjeshemel. 3 rijen vol met dekjes en de halsters ernaast. Ik ben helemaal gelukkig.
Vind in Breda de service erg fijn en vriendelijk :j

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:46

Ik ben erg tevreden! Heb 2 weken geleden de br kingston besteld en had na 2 dagen nog niet een bericht gekregen dat hij verzonden ging worden, dus den berichtje via facebook en bleek hij niet voorradig in het magazijn maar een filiaal had hem wel. Ze hebben hem toen gelijk via het filiaal verstuurd. Ze hebben me heel erg geholpen en had ook nog eens ontzettend veel korting. :)

Arankaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:01

Ben ook altijd zeer tevreden over EJ, snelle leveringen.
Al blijft het winkelen in de winkel natuurlijk altijd het leukst :)

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:29

chelle_dora schreef:
bobo2000 schreef:

Mwah.. Als je bedenkt dat zelf een pakketje opsturen als je iets via marktplaats of bokt koopt, vaak 6,95 kost met de nieuwe PostNL tarieven, valt 6 euro wat mij betreft mee hoor met verzend/verpakkingsmateriaal. Of je trommelt wat stalgenoten op, bestelt met z'n allen zodat je over de 100 euro heen zit en dan zijn je verzendkosten gratis. Auto's rijden nog steeds niet op water, ook bij PostNL niet natuurlijk :+

Ik heb ook nooit problemen gehad met de leveringen van EJ :j Al vind ik het winkelen in de EJ winkels zelf veel leuker :')

ja ik ook maar woon er 5 min van af maar de tas die ik wou hadden ze niet meer in de winkel die was 7,- en de verzendkosten 5,- als je t dan bekijkt vond ik t toch wel veel haha :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:05

Oh wat raar! ik heb hier nooit problemen mee gehad! Even bellen misschien? heb daar altijd alle me peesbeschermers en hoefkapjes enzo gekocht lekker snelle levering en lekker goedkoop! :Y)

LaPuraVida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:31

Ik bestel ook regelmatig bij EJ, vind het een prima service. De laatste keer duurde het wel iets langer dan normaal, maar ik kreeg hier netjes een mail over.

_Kyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:33

Ook ik heb nog nooit problemen gehad met het bestellen via EJ! Prima service :).

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:35

Idem. Ik rij speciaal vanuit België naar Epplejeck in Eindhoven en ben er al een paar keer heel erg fijn geholpen.

rachel_rv schreef:
Ik ben vaste klant bij Epplejeck in Eindhoven en wordt er altijd prima geholpen.
Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Anoniem schreef:
EJ is een prima winkel :) nette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van :)

MEt bestellen heb ik geen ervaring aangezien de winkel een 15 min rijden is