Wat zien jullie graag?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Wat zien jullie graag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:10

ontvangen wij voor onze medewerking een kortingsbon wanneer de collectie op de markt is?
:')

Simone_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 10:22

c_alsemgeest schreef:
ontvangen wij voor onze medewerking een kortingsbon wanneer de collectie op de markt is?
:')

Haha misschien wel!:P

Ankje11

Re: Wat zien jullie graag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:33

Oh oké
ik wist niet dat jullie dat daar voor deden!
maar iig een leuk initiatief!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:36

Bijvoorbeeld bij zweetdeken:
Wat willen jullie hiervoor uitgeven? Rond de 40 á 50 euro.
Welke kleuren zien jullie graag? Felle kleurtjes, die saaie donkerblauwe dekens hoef ik niet. :Y)
Welk merk vinden jullie goed, ookal vinden jullie het te duur? Eurostar, Eskadron.
Wel of geen print/opdruk/borduursel? Wel print! Tof, hoewel het niet te druk moet worden!

Bij de dekjes:
Hebben jullie liever pads of gewone zadeldekken? Pads. :j
Felle kleuren of neutrale kleuren? Ook fel. Heerlijk, zo'n zwarte poownie. :Y)
Wel of geen bies? Ik vind het allebei mooi. :j
Wel een opdruk of toch liever maar niet? Opdruk is mooi, maar het moet geen grove print zijn. :)

Oeh, nice! Kortingsbonnen! :):)

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:43

Bijvoorbeeld bij zweetdeken:
Wat willen jullie hiervoor uitgeven? Ik zoek een wollen zweetdeken. Deze zijn best duur, ik zou hiervoor 40,-/max 60,- uit willen geven. Fleece: max 25,-
Welke kleuren zien jullie graag? blauw, eventueel zwart (minder ivm zon)
Welk merk vinden jullie goed, ookal vinden jullie het te duur? -
Wel of geen print/opdruk/borduursel? Is leuk, maar niet nodig. Vaak betekent dat dat de deken ook weer een stuk duurder is. Ik zoek wel naar een deken met biesje :)

Bij de dekjes.
Hebben jullie liever pads of gewone zadeldekken? gewone zadeldekken, pads vind ik veeel te dik :n
Felle kleuren of neutrale kleuren? Neutraal, liefst effen.
Wel of geen bies? zeker weten een biesje :)
Wel een opdruk of toch liever maar niet? Niet nodig, al kan het soms wel leuk zijn. Maar deze moet dan zeker niet overheersen. Scapa opdrukken zijn bijvoorbeeld wel leuk, Eurostar vind ik te druk.

Zouden jullie liever meer ruitjes zien, of stippen. Of wat meer richting de lijn kwa Scapa maar dan goedkoper? Richting bucas/Scapa maar dan goedkoper :) Al heeft Bucas nog wel een redelijk prijs, Scapa vind ik idioot duur :o

En wat missen jullie? Wat zouden jullie graag zien, maar is nu praktisch niet te vinden in de winkels? -
Of het is te vinden maar dan gewoon te duur? Simpele effen dekjes, maar wel mooie. Vaak zijn de simpele effen dekjes van rotkwaliteit en niet echt mooi. Doe dan een goede kwaliteit dek, geen frutsels en kleurtjes (dus simpel). Een effen kleur is goedkoop, wanneer je daar dan een mooi biesje omheen zet ziet het er vaak chic uit. Hoeft echt niet zoveel te kosten: goede pasvorm, chic maar simpel. Dit vind ik te weinig bestaan. De dekjes van Bucas zijn wel simpel maar chic, hebben een uiterst goede kwaliteit. Voor de mensen die dit graag hebben maar de poespas van ''snel opdragen, goede drukverdeling blablabla'' niet hoeven, zou een goedkopere variant op de markt kunnen komen van bijvoorbeeld 30 ipv 40 euro.

shannonh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:22

heel velle kleuren
het liefst met bijpassende bandages of beenbeschermers en deken erbij heb je een hele set.