Nieuw zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: Nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:19

ja dat doen we ook. Maar we hebben zowiezo liever een dressuur.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:20

Ik denk dat we genoeg info hebben.

slotje

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:22

Ik snap hier weer heeeeeelemaal niks van he. Je opent een topic op bokt. Blijkbaar zijn de antwoorden toch niet helemaal wat je horen wil ofzo, en dan moet het meteen dicht? En dat terwijl ik hier toch geen verkeerde antwoorden zie..

Dat het geen haast heeft snap ik trouwens ECHT niet, of rijden jullie niet met die pony? Een zadel wat drukplekken geeft vervangen lijkt me toch wél haast hebben dan...

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:56

Ik twijfel ook een beetje aan de oprechtheid van de zadelmaker om eerlijk te zijn.

Mocht je toch voor een ander zadel gaan, ik heb goede ervaringen met een Thorowgood. Een van mijn merries heeft ook weinig schoft en had ook kuilen achter de schouders. Dit is een fjord dus ook daar zijn de schouders breed. Met een Thorowgood (met fishsysteem en verwisselbare bomen) kon ik alle kanten op. Nu zijn de kuilen weg (zijn vaak kuilen waar de spieren door een drukkend zadel niet goed kunnen ontwikkelen) en heb ik de fishes ook niet meer nodig. Ook is ze 2 boommaten gegroeid.

Succes!

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 20:37

fjordnina schreef:
Ik twijfel ook een beetje aan de oprechtheid van de zadelmaker om eerlijk te zijn.

Mocht je toch voor een ander zadel gaan, ik heb goede ervaringen met een Thorowgood. Een van mijn merries heeft ook weinig schoft en had ook kuilen achter de schouders. Dit is een fjord dus ook daar zijn de schouders breed. Met een Thorowgood (met fishsysteem en verwisselbare bomen) kon ik alle kanten op. Nu zijn de kuilen weg (zijn vaak kuilen waar de spieren door een drukkend zadel niet goed kunnen ontwikkelen) en heb ik de fishes ook niet meer nodig. Ook is ze 2 boommaten gegroeid.

Succes!

Dankje!

Zoals judith al zei, we hebben genoeg info.
We hebben waarschijnlijk al een keuze gemaakt.