wow is duur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: wow is duur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 09:59

ik heb een zadel wat op zich goed bevalt(kieffer inzell)maar als ik ooit een nieuw zadel nodig heb,dan wil ik wel over een WOW nadenken,omdat ie zo goed aan te passen is en blijft.........ik vind ze alleen zo oerlelijk,haha

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 10:22

Ik heb een Wintec kunstof! Prima ding, hij gaat echt al zo lang mee en hij kan nog heeeeel lang mee! Ik weet niet meer hoe duur hij was.
Heb ook nog even voor een wow gekeken, maar het prijsje was het niet waard vond ik aangezien ik veel goede dingen hoorde over een wintec.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 13:31

wintec is niet te vergelijken met een wow.

Ik wil er straks weer 1 als mn ruin wat langer beleerd is heb nu een kn met flair. Ze zijn duur ja maar mijn eerste ervaring was zo nog meer dan WOW dat ik verkocht ben. Ik heb een zware blessure gehad aan mn lies en hier door heb ik veel pijn na t rijden. De wow heeft natuurlijk precies naast de zitting een verdikt rokje hier door wordt mijn lies meer ondersteund. Geen enkel zadel heeft dit en dat maakt de wow voor mij al veel waard, verder voelde het paard waar ik mee reed zo veel ruimer en soepeler. Dan maar wat meer sparen!!

beauterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:53

http://link.marktplaats.nl/300290422

Ik heb een WOW veelzijdigheidszadel te koop. Helaas past het niet langer op mijn paard en kampt mijn paard met een rugblessure, de kosten van aanpassen zijn dermate hoog dat ik besloten heb te zijner tijd een geheel nieuw zadel aan te schaffen. Zadel verkeert in zeer goede staat.

The Very Slightly Dressage flap with moveable block is forward enough for jumping whilst straight enough to show off the shoulder. Used in the most backward position without blocks it will make a very good showing/working hunter style flap.

The seat style shown is X-Country.

Voor verdere info graag een pb.

Vraagprijs: 1300 euro

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:09

Er is een topic over de WOW op HK. Daarin kun je overleggen en je vragen kwijt, met meerdere bokkers die ook ervaren zijn met WOW;
[HK] Wow troubles

Daarom hier een slotje.