FitzChivalry schreef:Sorry hoor.. is dit nu ineens een laten we nicky even afkraken topic aan het worden..
Ik weet uit eigen ervaring dat zij veel verstand van zaken heeft, en alle problemen altijd super netjes oplost.
Er kan altijd een productiefout voorkomen, maar daar kan zij niks aan doen. Ik vind het nogal wat om dan direct nicky de schuld te geven.
Je kunt niet verwachten dat ze dat gelijk op kan lossen, zeker niet met de feestdagen ertussen.
Heel erg offtopic, hier ben ik het helemaal mee eens:
Dat gevoel krijg ik nou ook!
En als er iemand is die ervaring en verstand heeft van wat ze verkoopt is het Nicky wel.
Zelf heb ik een hele goede service gekregen bij haar en ben ook zeer tevreden met mijn zadel. (Cheyenne dry-tec). Ze heeft zelfs gekeken hoe mijn rijstijl is en welk bitlooshoofdstel evt voor mij
en mijn fjord in aanmerking zou komen..
Als TS nu gewoon op een normale manier contact zou hebben gezocht, zou nicky je helemaal
weer helpen alles op orde te krijgen.
Als je opeens met een stel mensen op haar vrije avond aan de deur staat ( wat mij persoonlijk heel
bedreigend zou overkomen) en zij jullie ook nog eens netjes uitnodigd om het probleem te bespreken,...
Wat is dan NU het probleem?? Ze gaat je toch verder op weg helpen?