) dus zijn we weer terug gegaan naar boom. Mijn vader vond het wel lekker zitten, juist omdat je meer bewegingsvrijheid hebt, maar ik vond het geen fijn idee omdat hij niet de lichtste is
dus hij rijdt ook weer met boom. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marleen_usar schreef:Ik had ooit een testzadel maat 1,mijn paard werd helemaal wild,ik kon niet eens opstappen.Ik had de verkeerde maat,en heb nu een eigen boomloos zadel.Voor mijn spieren is het erg goed,en ik rijd erg ontspannen.Ik vind alleen het nadeel dat het schuift,dus als ik opstap moet er altijd iemand tegen hangen.Ik ga meer rijden dus even kijken hoe ik dat ga oplossen.
Ik rijd serieus en correct maar toch met een boomloos zadel. En ik ben niet van plan om binnenkort weer over te stappen op een boomzadel, het kan nl ook boomloos serieus en correct. 
Mensen die zeggen dat een boomloos zadel altijd past die liegen je gewoon voor , helaas.

) niet nog even verder willen kijken omdat ze bvb. met een ander dekje wèl een prima resultaat hadden kunnen behalen.
Ergens is dat wel een beetje vreemd natuurlijk 
pmarena schreef:Zo'n reactie als van Diesel_09 vind ik ook super jammer.
Dan heb je een Bronco zadeltje gehad , en dat is ook gewoon een goedkoop merk dat als doel heeft zoveel mogelijk zadeltjes te verkopen en mee te varen op de goede naam die wèl goede boomloze merken verkocht hebben.
.

pmarena schreef:Ikke : Nope , ben ik het niet mee eens
ikke schreef:pmarena schreef:Ikke : Nope , ben ik het niet mee eens
Natuurlijk ben je het niet met mij eens en natuurlijk doe ik waardeloze uitspraken. Ze steunen jouw niet in je handel en dat is niet leuk.
Helaas voor jou ben ik een techneut die eerst en vooral doorgrond wat er werkelijk gebeurt op die paardenrug en daar conclusies aan verbindt. Immers, antwoord op mijn eerste twee vragen geef je niet. Doe dat eerst eens, praten we daarna verder op basis van feiten.

Citaat:Waarom gebruiken we zadels op paarden??
Waarom is het in bepaalde kringen gebruikelijk om met een zo lang mogelijke boom te rijden?