Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
x_Marr schreef:Miracle_ schreef:Ach, er zijn zoveel slechte verhalen over zadelmarkt, maar je moet het gewoon zelf ervaren. Want meer dan de helft van die reacties in al die topics zijn niet uit ervaring, maar gewoon uit "horen zeggen".
Een vriendin van mij heeft een zadelmarkt zadel, en daar is niks mis meer.
Dus eerst het risico lopen dat je de rug van je paard verkloot(om het even grof te zeggen), en dan pas mag je het af raden om een zadelmarkt zadel te kopen?
Ookal is het uit horen zeggen, gaat er dan geen belletje rinkelen dat je dat risico gewoon niet moet nemen?
Zolang je geen goede zadelmaker bent en niet weet wat er binnenin zit en er al veel slechte reactie's op zijn vind ik het erg naief om dan toch maar een zadelmarkt zadel te kopen.
lodo schreef:JE MOET NIET BEZUINIGEN OP DE RUG VAN JE PAARD!!
Bizzybijtje schreef:Nee... Maar als ze zulke zadels verkopen vind ik het sowieso al een groot risico om er iets te kopen aangezien ze daar blijkbaar niet op letten. En ik hou mijn pony's graag heel.
Bizzybijtje schreef:Nee... Maar als ze zulke zadels verkopen vind ik het sowieso al een groot risico om er iets te kopen aangezien ze daar blijkbaar niet op letten. En ik hou mijn pony's graag heel.
Tempus schreef:Bizzybijtje schreef:Nee... Maar als ze zulke zadels verkopen vind ik het sowieso al een groot risico om er iets te kopen aangezien ze daar blijkbaar niet op letten. En ik hou mijn pony's graag heel.
Alsof elke ruitershop al zijn producten nacheckt alvorens die te verkopen. Van zoiets ligt de schuld eerder bij de fabrikant als bij de winkel zelf hoor.
Monica_1987 schreef:Tempus schreef:
Alsof elke ruitershop al zijn producten nacheckt alvorens die te verkopen. Van zoiets ligt de schuld eerder bij de fabrikant als bij de winkel zelf hoor.
Nouja als het 1x gebeurd tja is het gewoon een foutje. Maar als zoiets regelmatig voorkomt ben je als verkoper die het dan goed weet even goed schuldig.
Nouja ik heb geen eigen ervaringen maar uit verhalen die ik gelezen heb ga ik daar nooit een zadel kopen. Je hoort veel slechte dingen over ze en tja dan liever niet. Over iedereen is wel wat te klagen ook de beste zadelmakers. Maar ja als er zo veel verhalen zijn over een slecht zadel. Tja dan zou ik het risico niet durven nemen.
CM_ schreef:Het is idd maar waar je op wilt besparen, een fysio is duurder
zitake schreef:Ik ken iemand die ze verkoopt dus zie de zadels ook wel regelmatig, sommige zien er echt goed uit, dat de leerkwaliteit wat minder is lijkt me logisch gezien de prijs, maar ik denk dat het ondertussen al een stuk beter meevalt in vergelijking met zoveel jaar terug. Hoofdstelletjes zien er wel leuk uit vaak, maar goed opnieuw het is geen passier die je koopt.