welk nierdeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zarahan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:28

Ik heb nierendekens van Bucas, ik vind ze ideaal met waterdichte, ademend buitenkant en stay-dry fleece binnenkant. Als het paard zweet, blijft hij toch droog omdat het vocht op de buitenkant komt. De nierendekens zijn gemaakt uit dezelfde materiaal als Bucas Smartex Rain buitendekens. Ik heb er wel te veel van hun, vandaar dat ik 2 in goede conditie te koop bied. Heb je interesse, stuur PB.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 09:57

Linsey_X schreef:
Marian0557 schreef:
Inderdaad, ligt een beetje vreemd, ik moest zelfs een XL voor mijn haflinger hebben.
En inderdaad past de deken niet onder de zweetbladen door bij een 17,5 inch zadel

Bij mijn haflinger heb ik M en die past gewoon hoor. (ook HH).
die uitsparing is wel een beetje klein maar je moet hem gewoon een stukje onder je zadel doen. (achterkant)

Als ik M neem mij mijn haf (verschillende geprobeerd) ligt de deken halverwege de kont

Linsey_X

Re: welk nierdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:21

Mijn haf is niet zo breed gebouwt. Ik weet niet hoe de jouwe is, Dus kan best kloppen ;)

zilano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 00:13

Ik heb zowel een fleece uitrijdeken als een waterdichte uitrijdeken met fleece gevoerd. Hangt van het weer af welke ik gebruik.
Ook heb ik ze met afneembaar borststuk. Deze kan je eraan maken voor als het echt heel koud is, zoals nu :P .

Je kunt hem ook gebruiken zonder borststuk; dan hou je een ' normale uitrijdeken' over. Ben erg tevreden over deze uitrijdekens en blijven super goed liggen. Ze hebben ook beenuitsparingen, zodat je goed contact blijft houden met je paard.

Kijk maar eens op www.paardenboulevard.nl