gewoon een van baseline(huismerk divoza), die doet het op mijn haflingerxfjord wel goed, maar ik ga volgend jaar een wollen kopen ben over fleece niet tevreden genoeg
IloveAlfriee
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 20:39
jouw haflingerfjord heeft zeker ook een hele dikke wintervacht? Mijn paard is ook een dikke teddy, daarom heb ik nu echt een zweetdeken nodig. maarmaarmaar, wat zien ze dr schattig uit met zo'n dik jasje !
Joeels_
Geplaatst: 21-12-09 12:37
Ik heb zelf een zweetdeken van BR en daar is een nek bij aan, ik ben daar heel tevreden over en de prijs was rond de 50 euro
Zou trouwens niet nog je zomerdeken over je fleece doen. Je paard is in principe op het weer aangepast en dan droogt hij niet goed, denk ik, gaat ie misschien wel weer zweten...
Maar waarom idd geen uitrijdeken? Da's helemaal ideaal!
fienaaa
Geplaatst: 21-12-09 14:21
Ik heb altijd zweetdekens zonder buiksingel, ze blijven prima liggen ook als je hem op stal om doet !
Ik heb een fleece en een wollen, die van wol is veel beter; neemt beter op enzovoorts... Die zijn wel wat prijziger, maar je kan er eeuwig mee doen (geloof ik !)
je kunt ook bij de kringloog een wollen kleed kopen, en daar een deken van maken... Gewoon even je normale deken er op leggen, en voor gespen, bespaart je best wat geld als je geluk hebt, en kunt naaien !
btw; Ik rijd altijd 3 kwartier van de manege naar huis terug... Zit de laatste tijd te denken aan een uitrijdeken, naar eigenlijk gaat het prima met een gewone zweetdeken... Alleen met de regen kan ik hem niet om doen...
ik ben vorige week niet naar de manege geweest vanwege de sneeuw. Dus ik weet niet hoe mijn zweetdeken het doet. Zoals het nu lijkt is er ook een kans dat ik 's avonds ga lessen. 's Nachts staan mijn paarden binnen dus dan zou hij zijn deken nog even om kunnen houden in de stal. Als de zweetdeken niet goed genoeg werkt bedoel ik. Stel nou dat dit weer zo aanhoud en ik ben niet tevreden moet ik een wollen gaan zoeken begrijp ik ?
ik kon die deken die in de aanbieding was niet vinden. Die andere dekens die genoemd zijn zal ik opzoeken. bedankt!
annaaube
Geplaatst: 27-12-09 18:00
bij epplejeck heb je erg stevige. en goedkope (:
Ynskee
Geplaatst: 27-12-09 20:37
hij zit in een wintervacht dus extreem snel afkoelen zal die niet doen. Je kan in ieder geval als je het prettiger lijkt een fleece uitrijdeken kopen voor als je weer van de manege naar stal loopt. En dan nog een zweetdekentje voor op stal.
ik hou het gewoon bij mijn zweetdeken, die doet het prima tot nu toe. Ik laat hem nog even op liggen als hij op stal gaat. Kan hij even bijkomen. Als ze gevoerd worden haal ik de deken dr gewoon af.
door de sneeuw leg ik op de heen weg zijn zomerdeken op. Ik heb het gister zonder gedaan. Ik was nat, paard nat. ALLES WIT&nat
kim_dori
Geplaatst: 08-01-10 16:14
www.divoza.nl ? hebben ze vaak aanbiedingen of huppa.nl