Ik ga ook voor de massimo Trail.. sinds een week ook een tot nu toe tevreden gebruiker! zit heerlijk. en ik kan er alles mee! lange bos ritten, dressuur rijden en springen gaat ook prima! (alle drie die dingen doe ik vrij intensief) en ik ben helemaal tevreden. Zit heerlijk en dat vind mijn paard ook!(paard werd altijd "boos" als er een zadel op zijn rug kwam en sinds ik mijn massimo heb heb ik daar geen last meer van!)
Massimo trail!! Héérlijk zadel!! Maar goed, ik ben ook bevooroordeeld Ik heb zelf ook het probleem gehad dat veel westernzadels niet goed lagen of een keiharde zit hebben maar goed, ik ben ook geen échte western ruiter (ik wou ook een comfi buitenrij zadel hebben ) Maar sinds ik een Massimo trail heb heb ik alles in 1
timokyana
Geplaatst: 15-12-09 21:41
ik heb zelf voor mijn ruin en merrie een massimo aan laten meten, vind ze heerlijk en de andere paarden zullen ter zijner tijd een zelfde zadel aangemeten krijgen. toch moet ik eerlijk bekennen dat ik op mijn BC westernzadel heerlijk zat, als een huis dat mis ik wel bij de massimo, het is niet zo 'gesloten '. desondanks ben ik zeer tevreden, een lekker vzzadel.
ben benieuwd hoe het je bevalt ts als esther je een leenzadel leent. heb beide zadels bij esther vandaan, goede service
Ik heb een aantal jaar met een Massimo gereden. Heel wat kilomters gemaakt en zelfs een klasse 4 wedstrijd. Ik was altijd helemaal weg van dat zadel. Tot ik ben overgestapt op een Podium (endurance zadel met westernboom). Na één ritje wilde ik niet meer terug op de Massimo en Anouar ook niet gelukkig.