Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tallie1979 schreef:Ik heb een Lech Profi IIEn daar heeft deze veel van weg.. ( de kussens voornamelijk
)
Als het een Lech Profi is van bouwjaar 1990 en hij is verder in orde, is het geen gek bedrag, heb ik ook betaald vorig jaar december

Tallie1979 schreef:Ik denk echt dat je een lech profi te pakken hebt hoor.. Ik zit heel druk te verzinnen waar het bij mijn zadel nou stond, volgens mij onder de singelstoten..
Dan kunnen we vergelijken!
Kamy schreef:Gewoon even een mail naar Kieffer sturen, met de nummers van je zadel. Zij kunnen meteen vertellen welk type, bouwjaar enz.
Heb ik met mijn zadel ook gedaan! Succes.
Tallie1979 schreef:*noot aan zelf: fototoestel mee naar stal*
swatch schreef:Het is een ouder model kieffer wien. De Lech heeft meer wrong aan de voorkant. 88 staat voor het jaartal van productie en 1 is de inchmaat en dat is 17- 17,5. Verder is kieffer munchen idd merknaam zoals in oudere modelen staat.
Tallie1979 schreef:smokey17 schreef:tsss paps kan geen duits schrijven... belachelijk en dan ben je halve duitser.
IEMAND???
Stuur Barmat eens een PB, zeg maar dat ik je die tip heb gegevenZij woont in Duitsland en wil je misschien wel helpen!
Nou ja, als het zo gelukt is, dan is het ook goed toch!