Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je zou naar iets als deze kunnen kijken:

sjakie schreef:Momenteel loopt hij met niks.
Dubbel gebroken rammelt hij als een tierelier op. Het huidige bitje is heel dun. Bitringen vind ik geen structurele optie aangezien die na de L2 niet meer mogen.
Een halve maat te groot vindt hij ontzettend vervelend en loopt daar direct op te bekkentrekken
Ik ga eens bij sprenger, myler en kunststof bitjes kijken.
Dit geeft natuurlijk veel problemen met wedstrijden rijden want dat wordt klakkeloos afgestraft. toch gaf het de eerste jaren niet veel problemen, die begonnen pas toen we serieus aan het werk gingen, tot en met steigeren toe toen we met S&T gingen rijden in de Z. Nu rij ik Z1 op een ongebroken dunne onderlegtrens en spring ik met een dubbel gebroken onderlegtrens, allebei zo dun mogelijk om hem ruimte in zijn mond te geven. Hier reageert hij heel fijn op, hij schuimt nu veel meer en hij heeft geen pijn meer tijdens het rijden.CaylinnMae schreef:Ik zou ook kijken naar ongebroken Suus, is vaak heel rustig in de mond![]()
Ik heb Caylinn ingereden met deze:
Maar zie dat je liever een bus- of D trens hebtJe zou naar iets als deze kunnen kijken:
Is een halve kneveltrens en deze is toevallig leverbaar in maat 4,25" (10,8 cm)