kogel beschermers die draaien!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marian0557

Re: kogel beschermers die draaien!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:42

HH is inderdaad iritant, ook bij mij haf.
Rijd al jaren met de kogelbeschermers van BR. Nog nooit last van gehad.

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:51

ja dat is wel goed en niet duur! zie dat je ze bij de Arena kan kopen! hoop dat ze ze nog hebben want dat is niet zo ver weg!
danku

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:21

xTralala schreef:
Afbeelding

Deze zijn echt super! :j

idd. die zijn hemels en draaien absoluut nooit!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:42

Ik lees allemaal berichten over kogelbeschermer/strijklappen. Maar hebben jullie er al eens over nagedacht dat de hoefstand misschien het probleem is? Het klinkt mij nogal als of er veel paarden/pony's aan de binnenkant van de hoef te lang staan. Als deze kant korter word gezet dan raak het dier zich minder snel. Dit probleem komt heel veel voor bij dravers, deze staan zo als zij dat noemen "buiten over" Dit word bewust gedaan zodat als ze hard gaan de hoef recht op de grond komt. (dravers lopen met de achterbenen in snelle draf breed uit elkaar) Maar tijdens gewoon uitrijden raken ze zich altijd.

Ik zou zeggen leg het probleem voor aan de smit. Als deze dit weg wuift, zoek dan een ander.
Beenstand is heel belangrijk. Is deze niet goed is het paard ook niet goed. (of kan altijd beter)

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:24

aikon schreef:
Ik lees allemaal berichten over kogelbeschermer/strijklappen. Maar hebben jullie er al eens over nagedacht dat de hoefstand misschien het probleem is? Het klinkt mij nogal als of er veel paarden/pony's aan de binnenkant van de hoef te lang staan. Als deze kant korter word gezet dan raak het dier zich minder snel. Dit probleem komt heel veel voor bij dravers, deze staan zo als zij dat noemen "buiten over" Dit word bewust gedaan zodat als ze hard gaan de hoef recht op de grond komt. (dravers lopen met de achterbenen in snelle draf breed uit elkaar) Maar tijdens gewoon uitrijden raken ze zich altijd.

Ik zou zeggen leg het probleem voor aan de smit. Als deze dit weg wuift, zoek dan een ander.
Beenstand is heel belangrijk. Is deze niet goed is het paard ook niet goed. (of kan altijd beter)

Ja dat inderdaad ook ja, maar daar ligt het nu gewoon niet aan.
HH heeft gewoon geen super pas vorm achter, en al helemaal niet bij een haf.
Heb het probleem ook met de hoeven gehad met mijn haffie, maar daar lag het draaien niet aan

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:26

ik heb ook die van HH maar die draaien idd :n jammer vind ze zo leuk

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:29

De beschermers waar hier een foto van staat zijn echt ontzettend fijn! Ze kunnen in ieder geval niet gaan draaien :)