Mexicaanse Neusriem!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Mexicaanse Neusriem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:33

Je maakt het zo slecht als je zelf wilt. Je mag ook starten met sporen en zweep. Maar dat kan in verkeerde handen ook slecht zijn toch?

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:58

tja...
mooi mag er ook wezen, als je ze goed gebruikt iets losse zijn ze niet ''slecht''
paard staat op nummer 1, maar het oog wil ook wat ;)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 09:44

ik geloof niet dat een mexicaan zoveel scherper inwerkt als je hem losser vastmaakt.

iemand zei dat het vriendelijker is dan een gecombineerde,is dat waar?

en je mag er wel mee starten,maar ik zie ze haast nooit bij dressuurwedstrijden,zou je er niet op benadeeld worden door een jury?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 09:49

hns schreef:
Waarom wil je ermee rijden? Voor de sier? Besef je wel dat, zodra hij zijn mond open wil doen, hij een onaangename druk op de neus krijgt te verduren.

Je moet niet met een hoofdstel gaan rijden, omdat het mooi is. Denk er eerst over na wat het met een paard doet, alvorens je iets koopt.

En wat denk je wat voor inwerking een AANSNOERneusriem of een SPERriem heeft?
Je maakt de spullen die je gebruikt zo slecht en scherp als je zelf wil.

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:19

Snoevie schreef:
ik geloof niet dat een mexicaan zoveel scherper inwerkt als je hem losser vastmaakt.

iemand zei dat het vriendelijker is dan een gecombineerde,is dat waar?

en je mag er wel mee starten,maar ik zie ze haast nooit bij dressuurwedstrijden,zou je er niet op benadeeld worden door een jury?

Nou ik rijd in het M1 en rij eigenlijk altijd winstpunt. Ik heb een haflinger waar je vaak in de dressuur op benadeeld wordt maar ik rij dus ook met mexicaanse neusriem,, maar daar word je zeker neit op benadeeld :)