Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Whitepanther schreef:Hmmm ik heb alleen maar anky dekjes. Ze zijn inderdaad duur. Maar mijn pony heeft weinig schoft en die anky dekjes blijven als enige echt goed liggen. Mijn PK pad heb ik net verkocht want die heeft een voorgevormde schoft en die blijft dus minder goed liggen. Verder zijn die dekjes kwalitatief super en blijven gewoon mooi... Dat kan ik niet zeggen van mijn goedkope dekjes die ik nu maar aan de wilgen heb gehangen (om het maar even een naam te geven)
corientjuhh schreef:Hier ook
Wij hebben een welkoop sinds woensdag hier in Beilen dus komt wel mooi uit
Heb daar ook mijn zweetdeken gezien en ze hebben er ook hele mooie laarzen enzo ook heb ik daar een ontzettend mooi halster voor 6 euro gezien en een reflecterend dekje voor 20 euro
Ff opnoemen wat ze daar hebben
Laarzen, winterboots, chaps, joppers, broeken, wedstrijdoutfit, halsters, hoofdstellen, eten, voerbakken, drinkbakken, snoepjes, borstels, vliegenmasker, allemaal lederonderhoud en ook allemaal gels enzo en nog wel meer
Ook een van de hoofdstellen wat heel mooi met zo'n vet mooie doorgezakte blingblingfrontriem voor maar 30 euro![]()
als ik geld had dan hing hij nu bij me in huis
echt hele fijne dingen

)
ANKY pads rijden wel heeeel fijn