Enquete bitloos rijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:35

Ook ingevuld, heb toevallig paar weken geleden voor t eerst (eenmalig) bitloos gereden, voor een onderzoek van studenten van de universiteit van wageningen.
De redenen die je kunt aangeven waarom je met bit rijd, zou eigenlijk meer keuze in moeten zijn.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 21:27

Ik heb 'm ook ingevuld. Alleen heb ik de vraag over waarom ik bitloos rij niet in kunnen vullen. Mijn antwoord staat er niet bij, namelijk dat ik mijn paard bitloos ingereden heb en dat zo wil blijven doen. Wedstrijden rij ik nog niet, maar wie weet dat ik in de toekomst wel eens een onderling wedstrijdje wil rijden of endurance ga doen. De keuze voor bitloos rijden heeft in elk geval niets te maken met het feit dat ik nu nog geen wedstrijden rij... (Overigens mag je een hoop wedstrijden wel al bitloos rijden en dressuur ook binnenkort ;) ). Ik zou de mogelijkheden dus vergroten bij die vraag of een 'anders' erbij zetten.... ;)

Succes!!! :)

lailapri

Re: Enquete bitloos rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 22:50

chips heb bij de laatste nee en is eigelijk ja maar verder helemaal goed ingevult alleen de rede dat ik bitloos rij daar paste geen van de zinnen echt bij mij. Ik doe het vooral om het paard niet te hinderen en hem op eigen benen te laten lopen, later rij ik ook wel met bit.

ZusJacobs

Re: Enquete bitloos rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 23:01

De antwoorden zijn te klein, ze moeten ruimer of je moet meer opties neer zetten.
Daarbij is het misschien handig om het over bitloos en met bit te doen, vidn het onderwerp te klein imo.
Bij de leeftijd kun je >15 etc doen.
Ik heb hem wel ingevuld, maar volgende keer beter uitwerken.
Succes met je opdracht!
Groetjes

luuz111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:03

ingevuld :D
gr. luuz111 *D