Eurostar heeft ze in ieder geval niet zoals jij ze hebt getekend. Dat weet ik 100 % zeker.Niet in het Roze in ieder geval
Babel schreef:Eurostar heeft ze in ieder geval niet zoals jij ze hebt getekend. Dat weet ik 100 % zeker.Niet in het Roze in ieder geval oke, dan zou het deze wel zijn... kunnen jullie ook nog ergens fotos vinden van dit shabrak ohz ?
Moderatoropmerking:Offtopic reacties verwijderd. Graag ontopic blijven reageren, alles wat je toch wil mededelen aan iemand maar wat offtopic is, kan via de pb.
Ik heb wel een idee'tje welke het zo kunnen zijn! Zal eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden!Edit: plaatje gevonden, hij is toch wat anders, het is hem niet denk ik!
Sasje_ schreef:Ik heb wel een idee'tje welke het zo kunnen zijn! Zal eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden!Edit: plaatje gevonden, hij is toch wat anders, het is hem niet denk ik!nee dat is hem niet, we hebben hem al gevonden
Waarom up je een topic van 4 jaar oud, waarvan de oplossing al is gevonden en dan ook nog met een antwoord wat nergens op slaat?
CoronaLime schreef:Waarom up je een topic van 4 jaar oud, waarvan de oplossing al is gevonden en dan ook nog met een antwoord wat nergens op slaat? Daarom hier een slotje.