Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mandy_ schreef:Mijn paard stond in de zomer inderdaad op de wei. Maar toen mijn vorige zadel waar ik mijn paard mee zadelmak gemaakt heb niet meer goed lag (te klein) begon de zoektoch naar een nieuwe. Ben toen begonnen met de Ainsley die had mijn voorkeur nee te klein en zo passeerde de Kn's en de Euroridings allemaal de revu. Ze waren allemaal te smal in het midden van het zadel daar was zijn rug te dik en wipte het zadel naar voren door t bewegen van mijn paard....Ik kreeg een leenzadel te leen wat wel goed lag (maar was oud en niet meer mooi).
Naar 6 maanden en alles gehad te hebben qua modellen van de genoemde merken was mijn paard door t trainen en het minderen van het gras afgevallen. En zijn we weer van voor af aan begonnen en dus ook weer met de Ainsley en die paste toen dus wel.
.

Mandy_ schreef:Ik bedoelde als 1e keer zeg maar niet nu.(en was een verdere reactie meer op jou reactie van lisab) Hij vertelde mij dat hij liever een meteen goed passend zadel adviseerd dan al meteen een heel nieuw zadel veel te moeten aan passen door opvullen oid dan toch liever verder kijken naar een zadel wat iets minder bewerkelijk is. Nogmaal probeer niemand zwart te maken!!Hij is niet voor niks zovaak bij me geweest....maar ik heb ook niet overal verstand van en vraag gewoon advies.