Liezel1 schreef:Kijk eens bij ijslanderwinkels. Daar kun je die teugels bij bosjes krijgen, maar ook losse clips.
Da's dan wel ook meteen een IJslandermaatje he. TS, hoe groot is je paard, of hoe lang is zijn hals?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hestejente schreef:Liezel1 schreef:Kijk eens bij ijslanderwinkels. Daar kun je die teugels bij bosjes krijgen, maar ook losse clips.
Da's dan wel ook meteen een IJslandermaatje he. TS, hoe groot is je paard, of hoe lang is zijn hals?
Ecudes schreef:Ik heb een merens van 1.47, de IJslanderteugels passen als shet goed is wel (heb wel eens het een en ander geleend van een IJslanderruiter).
Overigens, de losse klips, zijn dat altijd die plastic klips die hier boven staan? Want dan voel ik me dus niet geheel veilig, heb dat soort klips al zo vaak gesloopt.
Paardentango schreef:Die maak ik !
Op iedere gewenste lengte en breedte. De clips die er aan komen zijn van RVS of van messing, onbreekbaar dus ! Plaatje als voorbeeldje.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/Paar ... 937748.jpg
Deze zijn chocoladebruin,maar je kan ze ook bestellein in zwart of naturel natuurlijk.

Shanna schreef:Ja, dus kan je de clips (die nog heel zijn) eraf halen (knippen/ snijden weet ik wat) en aan de andere teugels (die een gesp hebben van wat ik begreep) maken. Zo heb je misschien paar centimeter langere teugels, maar wel met een klip eraan en het kost je geen drol!