Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dit zadel heeft een verstelbare boom. www.equestor.nl

lonnie schreef:dan durf ik bijna te zeggen dat het zadel op die tinker dan niet goed ligt. Ik heb een fjord, en zelf de breedste boommaat lag zwaar beroerd op haar (maat 35) als je vriendin een tinker heeft die nog breder is dan jouw haf, zonder schoft en bolle rug, dan reken maar dat dat zadel nooit goed kan liggen!
Mijn tank is inderdaad breder maar minder bol om het zo maar te zeggen.
. Het ene ronde paard is het andere niet en per merk verschillende de types zadels ook erg!
Suzanne vd schreef:lonnie schreef:dan durf ik bijna te zeggen dat het zadel op die tinker dan niet goed ligt. Ik heb een fjord, en zelf de breedste boommaat lag zwaar beroerd op haar (maat 35) als je vriendin een tinker heeft die nog breder is dan jouw haf, zonder schoft en bolle rug, dan reken maar dat dat zadel nooit goed kan liggen!
Even om terug te komen hierop: het zadel ligt wel degelijk goed hoorMijn tank is inderdaad breder maar minder bol om het zo maar te zeggen.
Dit was echt het enigste zadel dat goed paste, ligt perfect, heilt nergens over, schuift en knelt nergens en ligt goed (ik wil je wel een foto zo zenden hoor. Het ene ronde paard is het andere niet en per merk verschillende de types zadels ook erg!
Maar effe weer on topic
lonnie schreef:dan durf ik bijna te zeggen dat het zadel op die tinker dan niet goed ligt. Ik heb een fjord, en zelf de breedste boommaat lag zwaar beroerd op haar (maat 35) als je vriendin een tinker heeft die nog breder is dan jouw haf, zonder schoft en bolle rug, dan reken maar dat dat zadel nooit goed kan liggen!
aisie schreef:Ik had een zaldi lander op mn hele brede fries. Die heb je nieuw voor nog geen 1000 euro, wordt helemaal op maat gemaakt voor jou en je paard. Echt een aanrader!
dus dan weten jullie wel genoeg!