Bandages en oornetjes? Waar zijn ze voor?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:58

Ik heb gehoord dat bandages de pezen heel erg opwarmt, waardoor die eerder kunnen scheuren!! Het staat verder vaak wel mooi! :o En ik denk dat peesbeschermers minder erg zijn dan bandages, peesbeschermers hebben ook ECHT nut! ;) Waar die bandages verder voor dienen zou ook ik niet weten ;) :o

Lyonesse

Re: Bandages en oornetjes? Waar zijn ze voor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:59

Pijpkousen hebben meer nut dan peesbeschermers. Maar als je pijpkous zegt wordt je al aangekeken of je gek bent :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:59

renske_13 schreef:
Ik heb gehoord dat bandages de pezen heel erg opwarmt, waardoor die eerder kunnen scheuren!! Het staat verder vaak wel mooi! :o En ik denk dat peesbeschermers minder erg zijn dan bandages, peesbeschermers hebben ook ECHT nut! ;) Waar die bandages verder voor dienen zou ook ik niet weten ;) :o

Dan heb jij de link eerder niet aangeklikt ;-) Peesbeschermers beschermen de pezen juíst niet, het zou eventueel alleen voor kleine "aantik" wondjes kunnen dienen..

Veerle

Re: Bandages en oornetjes? Waar zijn ze voor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 17:07

Maar peesbeschermers beschermen toch wel als het paard zijn benen aantikt? Dat die met het achterbeen tegen het voorbeen komt.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:18

Moderatoropmerking:
Omdat er al veel topics lopen over deze onderwerpen plaats ik hier een slotje. Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie voordat je een nieuw topic opent.