Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
biancavos schreef:ik heb hem ook ingevuld, maar je kan jammer genoeg nergens invullen watje zeg maar anders zou willen ofzo..
Of de merken schieten volledig naast hun doelgroep.
. Jaan81 schreef:biancavos schreef:ik heb hem ook ingevuld, maar je kan jammer genoeg nergens invullen watje zeg maar anders zou willen ofzo..
Ja, dit mis ik ook een beetje... Zo zijn er veel hoofdstellen die lang genoeg zijn voor mijn belg, maar de omtrek van de neusriem is 9 van de 10 keer te klein, waardoor het toch niet goed past enzo. Dat soort dingen zou ik graag verbeterd willen zien!
Maar hoop dat t aanbod nu echt gaat groeien!! Zou geweldig zijn!
daar had ik meer van verwacht qua taalgebruik, spelling en formulering. Evelli schreef:je weet wel dat je nog met een G schrijft en niet met CH
komt niet erg serieus over
verder is het weiDEhalster en niet weihalster
verder mis ik de optie: heb ik niet nodig in de lijst van de vele spullen
Heb de lijst wel ingevuld, maar vind hem niet erg serieus overkomen, beetje kinderlijk en slecht geformuleerd. Dit is van een hogeschool?
Edit: van een hogeschool nog weldaar had ik meer van verwacht qua taalgebruik, spelling en formulering.
_Lauwtje_ schreef:De studenten die deze enquete gemaakt hebben zijn Duitse studenten dus daarvoor valt de Nederlandse taal niet altijd mee.
trekpaardluf schreef:sommige mensen kunnen last hebben van dislectie ofzowiets,,, het gaat er toch om dat iedereen het snapt en dat doet iedereen...

Evelli schreef:_Lauwtje_ schreef:De studenten die deze enquete gemaakt hebben zijn Duitse studenten dus daarvoor valt de Nederlandse taal niet altijd mee.trekpaardluf schreef:sommige mensen kunnen last hebben van dislectie ofzowiets,,, het gaat er toch om dat iedereen het snapt en dat doet iedereen...
Dat het Duitse Studenten zijn staat nergens in de tekst.
En als je als Duitse of dyslectisch iemand een nederlandse enquete wilt maken, laat je dit even nakijken door iemand die de nederlandse taal wel machtig is om de spelfouten eruit te halen zodat je wat netter en serieuzer overkomt
Mijn buitenlandse (slowaakse) collega laat haar zakelijke mails ook eerst door een nederlandse collega nakijken om te kijken of het correct nederlands is. Dat is netjes en komt een stuk netter over.