Studentenproject: Paarden met bijzonderen maten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

biancavos

Re: Studentenproject: Paarden met bijzonderen maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:24

ik heb hem ook ingevuld, maar je kan jammer genoeg nergens invullen watje zeg maar anders zou willen ofzo..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 17:49

Biancavos, heb je toch niet goed gekeken, als je die lijst invult met wat je hebt of nog wilt kopen, staat daaronder een vraag: Wat ontbreekt nog in de lijst. Dus ook wat jij zou willen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:52

biancavos schreef:
ik heb hem ook ingevuld, maar je kan jammer genoeg nergens invullen watje zeg maar anders zou willen ofzo..

Ja, dit mis ik ook een beetje... Zo zijn er veel hoofdstellen die lang genoeg zijn voor mijn belg, maar de omtrek van de neusriem is 9 van de 10 keer te klein, waardoor het toch niet goed past enzo. Dat soort dingen zou ik graag verbeterd willen zien!

Maar hoop dat t aanbod nu echt gaat groeien!! Zou geweldig zijn!

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 10:45

Wel grappig dat allerlei mensen met de wat meer gebruikelijke paardenrassen reageren. Kennelijk doen de ruitersportzaken dan hele slechte zaken :D Of de merken schieten volledig naast hun doelgroep.
Ik denk wel dat de rassen waar de enquetes voor zijn, problematischer zijn. Ik kan nergens een passende trens kopen voor mijn trekpaard (die heb ik laten maken) en dekenmaat 225 is nog te krap :+ .

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 10:49

trekpaarden, lijken me inderdaad echt heel erg lastig..
Maar voor mini's tegenwoordig wel redelijk wat te vinden is.

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:04

Jaan81 schreef:
biancavos schreef:

Ja, dit mis ik ook een beetje... Zo zijn er veel hoofdstellen die lang genoeg zijn voor mijn belg, maar de omtrek van de neusriem is 9 van de 10 keer te klein, waardoor het toch niet goed past enzo. Dat soort dingen zou ik graag verbeterd willen zien!

Maar hoop dat t aanbod nu echt gaat groeien!! Zou geweldig zijn!

dat heb ik nu ook! echt heel lastig, je moet altijd zelf je hoofstel samenstellen uit verschillende (maten)onderdelen. zo is mijn kopstuk en bakstuk full, mijn frontriem op maat gemaakt xxfull en mijn neusriem is xfull. handig is inderdaad anders.
Maar andere hebben dat dus ook, dus wellicht dat er iemand slim is en daar op in gaat spelen, laten we het hopen!

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:05

ze zouden eigenlijk is een hoofdstel moeten maken waarbij je zelf mag kiezen welke maat je van elk onderdeel wilt hebben..

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:08

biancavos schreef:
ze zouden eigenlijk is een hoofdstel moeten maken waarbij je zelf mag kiezen welke maat je van elk onderdeel wilt hebben..

ja dat zou echt een uitkomst zijn *D , ik denk ook voor mensen met fjorden/haflingers, die hebben vaak hetzelfde probleem.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:10

je weet wel dat je nog met een G schrijft en niet met CH
komt niet erg serieus over

verder is het weiDEhalster en niet weihalster
verder mis ik de optie: heb ik niet nodig in de lijst van de vele spullen
Heb de lijst wel ingevuld, maar vind hem niet erg serieus overkomen, beetje kinderlijk en slecht geformuleerd. Dit is van een hogeschool?

Edit: van een hogeschool nog wel :\ daar had ik meer van verwacht qua taalgebruik, spelling en formulering.
Laatst bijgewerkt door Keet op 21-10-09 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:11

peesbescherming met die dikke sokken er onder....

ja jammer dat ze er nog zo weinig voor hebben!! Mijn western zadel was te lang, een normale wintec te smal, wintec extra wide niet in bruin

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:07

Evelli schreef:
je weet wel dat je nog met een G schrijft en niet met CH
komt niet erg serieus over

verder is het weiDEhalster en niet weihalster
verder mis ik de optie: heb ik niet nodig in de lijst van de vele spullen
Heb de lijst wel ingevuld, maar vind hem niet erg serieus overkomen, beetje kinderlijk en slecht geformuleerd. Dit is van een hogeschool?

Edit: van een hogeschool nog wel :\ daar had ik meer van verwacht qua taalgebruik, spelling en formulering.

sommige mensen kunnen last hebben van dislectie ofzowiets,,, het gaat er toch om dat iedereen het snapt en dat doet iedereen...

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:40

De studenten die deze enquete gemaakt hebben zijn Duitse studenten dus daarvoor valt de Nederlandse taal niet altijd mee.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:48

_Lauwtje_ schreef:
De studenten die deze enquete gemaakt hebben zijn Duitse studenten dus daarvoor valt de Nederlandse taal niet altijd mee.

trekpaardluf schreef:
sommige mensen kunnen last hebben van dislectie ofzowiets,,, het gaat er toch om dat iedereen het snapt en dat doet iedereen...

Dat het Duitse Studenten zijn staat nergens in de tekst.
En als je als Duitse of dyslectisch iemand een nederlandse enquete wilt maken, laat je dit even nakijken door iemand die de nederlandse taal wel machtig is om de spelfouten eruit te halen zodat je wat netter en serieuzer overkomt :)

Mijn buitenlandse (slowaakse) collega laat haar zakelijke mails ook eerst door een nederlandse collega nakijken om te kijken of het correct nederlands is. Dat is netjes en komt een stuk netter over.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:32

Vergeet de friezen niet. Is ook altijd drama daar goed passend spul voor te vinden

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:49

Evelli schreef:
_Lauwtje_ schreef:

trekpaardluf schreef:

Dat het Duitse Studenten zijn staat nergens in de tekst.
En als je als Duitse of dyslectisch iemand een nederlandse enquete wilt maken, laat je dit even nakijken door iemand die de nederlandse taal wel machtig is om de spelfouten eruit te halen zodat je wat netter en serieuzer overkomt :)

Mijn buitenlandse (slowaakse) collega laat haar zakelijke mails ook eerst door een nederlandse collega nakijken om te kijken of het correct nederlands is. Dat is netjes en komt een stuk netter over.

Klopt dat het nergens vermeld staat, maar aangezien dit klasgenoten van mij zijn weet ik dit. En ben het helemaal met je eens dat het nagekeken moet worden, dit wordt ook altijd geadviseerd maar dat gebeurd dus niet altijd.
Maar met een discussie worden deze studenten niet geholpen, met ingevulde enquetes wel.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:52

Ik heb m ook ingevuld. Bij IJslanders zijn vooral de zadels vaak een ramp.