pees beschermers verschillende prijzen welke is goed ???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

guessje

Re: pees beschermers verschillende prijzen welke is goed ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:11

ik heb de neopreen pagony,vind ik zelf hele fijne beschermers,je moet ze niet voor de steun nemen dan zijn bandages beter!

MeJustC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:30

Ik heb die van harry's horse en ik vind ze zelf heel fijn om te gebruiken. En ze zijn niet duur en in leuke kleurtjes

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:13

Ik rij met br peesbeschermers. Deze gaan jaren mee en je kunt er gerust mee in de modder rijden.
Echt aanraders en absuluut niet duur.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:16

Ik heb verschillende. Br peeskappen heb ik, zijn heel fijn inderdaad, Gebruik ik als ik geen zin heb om in het net te gaan, en voor de paddock, wei en longeerton ed. Verder heb ik nog BR jos lansink lederen peeskappen van 140 euro, die zijn echt heel fijn! Maar dat mag ik ook wel hopen voor die prijs. :j Vind die peeskappen van BR trouwens fijner dan Eurostar.
Verder heb ik nog 3 in 1 beschermers en verschillende kleuren bandages. :)

jeltsje24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:15

nou ik ben gisteren naar de divoza geweest ! en ik heb de peesberschermers van br gekocht toch omdat er veel postitieve reacties zijn gekomen hier op de pagina ... zwarte !
ik had ook hele mooie gezien van joslansink pfffff maar duur zeg deze die ik nu heb waren 20 euro .. dus goed te doen ook zag ik weer wat nieuws met een soort gel erin ook erg mooi maar boven mijn budget en als br er ook goed mee door kan so what !! bedankt allemaal voor jullie reacties kwa bescherming !!!!