Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariska32 schreef:op dit moment rij ik mijn paard met een westernzadel.
het is de bedoeling dat ik hem staks origineel optoom.
dat word een recado kopen dus.![]()
http://farm4.static.flickr.com/3124/256 ... a0.jpg?v=0
caj2008 schreef:mijn paardjes zijn nog te jong om te rijden
AngeliqueB schreef:Op haar ligt een zuid Amerikaans gangenpaardenzadel, mij is het verkocht geworden als een Braziliaans type, maar ik heb al verschillende namen gelezen op internet. Oorspronkelijk zitten er 6 cm brede beugelriemen aan, met westernbeugels.
Huertecilla schreef:caj2008 schreef:mijn paardjes zijn nog te jong om te rijden
De overgooi-tassen kan je gebruiken om je jonge paarden lekker mee te nemen met boodschappen halen. Dat is onbelast beleren![]()
Ik doe er twee 2l. flessen frisdrank aan beide kanten, paar pakken bloem etc. in en een pak toiletpapier bovenop. Bijvoorbeeld.
caj2008 schreef:hoe wil je dat hebben boodschappen doen met je paard je paard voor bij de winkel vast zetten net zo als een fiets
rider schreef:Ik moet trouwens wel bekennen dat ik best veel moeite had (en heb) om mijn rijstijl aan te passen op dit zadel,
Huertecilla schreef:Het kost gewoon veel tijd om het muntje zélf te laten vallen, áls het al valt. Je moet eigenlijk ontleren rijden want je hebt met ´engels´ een totaal tegengestelde manier van rijden aangeleerd.
Bandida schreef:(maar ben wel dik tevreden nu).
Huertecilla schreef:Eigenlijk kan je die alleen echt goed maken via zitles, zonder teugels en -beugels in een dergelijk zadel.
Het kost gewoon veel tijd om het muntje zélf te laten vallen, áls het al valt. Je moet eigenlijk ontleren rijden want je hebt met ´engels´ een totaal tegengestelde manier van rijden aangeleerd.
Omdat dit aanleren vergelijkbaar is met de harde programmering in je neuronennetwerk als met fietsen kan je het vergelijken met ontleren fietsen. Succes.