Hippogriffhoofdstel zit niet goed en sturen spullen niet op.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:06

biancavos schreef:
je bit moet in elk geval nog een heel stuk hoger, zodat er ongeveer 1 rimpeltje zit bij de mondhoek.

oke thanx voor de tip.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:08

Barvrouwke schreef:
:S het ziet er een beetje vreemd uit.
Ik zal proberen om het bakstuk door hetzelfde gat van de frontriem te duwen als de keelriem
doorheen zit. Verder je bakstukken uit de halsterringen halen en het bit wat opheisen.

heb ik geprobeert maar dat paste helaas niet.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:10

biancavos schreef:
je bit moet in elk geval nog een heel stuk hoger, zodat er ongeveer 1 rimpeltje zit bij de mondhoek.
Je kan trouwens anders ook is kijken bij http://www.goedhard.nl
Zij maken eigenlijk alles wat je wilt, zei kunnen dan ook een grotere frontriem voor je maken in de kleur die jij wilt, en dus ook met zo een ringentje, zijn volgens mij ook ongeveer dezelfde hoofdstellen die ze verkopen.

thanks voor de tip ik ga even kijken! :D

biancavos

Re: Hippogriffhoofdstel zit niet goed en sturen spullen niet op.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:57

bellen is denk ik makkelijker, losse onderdelen staan niet op de site.
Maar kan je wel altijd bestellen.

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:18

Ik zou het hoofdstel zeker geen maat groter nemen, vindt het hoofdstel nu nog te groot, alleen de frontriem is te klein.
Ik zou het hoofdstel terug brengen naar de winkel, zorgen dat ik me geld terug krijg endta bij goedhard een hoofdstel gestellen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:47

Zoals al gezegd is: bit hoger en de bithangers niet door de halsterringen van de neusriem ;)

Ik vind het een erg lomp hoofdstel. Wat is dat voor enorme riem en dito gesp daar vlakbij zijn oor? Als ik jou was zou ik 'm vlug terugsturen en m'n geld terugvragen voor het hoofdstel en de martingaal en elders je spullen bestellen. Daar is de service misschien ook beter dan in Dubai :+

En lekker belangrijk dat je martingaal een andere kleur is, of is je zadel soms ook rood? Ik ben vandaag op pad gegaan met zwart hoofdstel, paarse neusriem, bruin zadel en rode beugelriemen. Oh en een oranje paard. Staat juist lekker vrolijk :D

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:36

hoi ik heb een mailtje van hippogriff gekregen, want ik heb ze foto´s gestuurd dat ik vond dat het niet helemaal lekker zat.
ik kan het terugsturen en dan een ander soort endurance hoofdstel terug krijgen; een endurance light hoofdstel;

http://www.hippogriff.nl/catalog/produc ... ih152rde46

maar die van goedhard lijkt me ook wel goed dus als het endurance light hoofdstel straks niet goed zit dan stuur ik die ook terug, vraag mn geld terug en bestel er dan 1 bij goedhard waarvan ik hoop dat de frontriem een beetje groter valt en bij de neusriem wat kleiner. :)
als ik straks de endurance light hoofdstel binnen heb mogen jullie die keuren. :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:53

Ben benieuwd hoe het light hoofdstel gaat vallen. Bij beide modellen valt de joekelineuze gesp van het kopstuk me op, het ziet er zo onhandig uit, zo'n enorme gesp vlak onder het kopstuk.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 07:53

het probleem met beide halsterhoofdstellen is dat de gespen van het halster te hoog gemaakt zitten. Jij blijft dus dit probleem houden met deze hoofdstellen van hippogriff.

Zo hoort ie te zitten (is wel van andere leverancier):
Afbeelding

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 14:46

griebels schreef:
het probleem met beide halsterhoofdstellen is dat de gespen van het halster te hoog gemaakt zitten. Jij blijft dus dit probleem houden met deze hoofdstellen van hippogriff.

Zo hoort ie te zitten (is wel van andere leverancier):
Afbeelding

thanks, dus ik kan beter het hoofdstel terugsturen en mijn geld terugvragen en een hoofdstel bij bijv goedhard bestellen? waar heb jij je hoofdstel vandaan? die zit idd mooi!
en zal ik dan alles in maat cob bestellen (dus de frontriem, neusriem) ik weet niet hoe het valt natuurlijk, dit hoofdstel van hippogriff was ook cob maar dat zat een beetje krap bij zn oren en bij zn neus weer te wijd.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 14:51

Zo zit de mijne: Neusriem zit hier alleen te laag.

Afbeelding

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:00

Als ik jou was zou ik bij de bestelling in elk geval opgeven hoe lang de frontriem moet zijn (even opmeten bij een goedpassend hoofdstel), ze hoofdstellen maken ze namelijk zelf en dan kunnen ze een goedpassend hoofdstel maken voor je.