Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nibbit schreef:Een tweedehands Fryso heb je tussen de 800 en 1000 euro, bij Tweespan hebben ze altijd veel op voorraad, of ze kunnen voor je reserveren als de juiste maat en type bij hun ingeruild wordt
Puissance schreef:Nibbit schreef:Een tweedehands Fryso heb je tussen de 800 en 1000 euro, bij Tweespan hebben ze altijd veel op voorraad, of ze kunnen voor je reserveren als de juiste maat en type bij hun ingeruild wordt
Een paar weken geleden hebben wij nog gebeld, ze hebben helemaal niets op voorraad omdat de tweedehandse erg gewild zijn..
Zelf ben ik op zoek naar een Fryso, maar dat is dus even sparen (nieuw €1600, althans de Legacy).
) maar die zit absoluut niet hard en ligt rond de 1500,- Dat is een veelzijdigheidszadel maar meer type dressuur.
fit 5.5 is geloof ik 34
dus mega breed haha.-
darinka schreef:Tweespan is geweest en heb alle zadels gepast die ze mee had, de reguliere merken zijn gewoon allemaal te smal.
Ik heb nu een fryso profile met een wit randjefit 5.5 is geloof ik 34
dus mega breed haha.-
Heb wel alle soorten fryso s gepast ook de lux maar dat zat toch niet zo lekker, en make liep met de profile het beste
Ben super blij!!!!!!!!!!
Het was toeval dat ze deze mee had want hij was voor een beurs of zoiets maar blijkbaar dus gewoon speciaal voor make gemaakt