[WN] Wat zijn nu echt goede westernlaarzen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:53

waar kan je in nederland het beste je western laarzen kopen dan?
Want er zijn niet veel winkels waar ze echt wat van western laarzen af weten..

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:26

ik heb mn laarzen bij arthur's westernstore in vorstenbosch gekocht, loop er ookal 2 jaar lang zowat elke dag mee rond. ;)
gewoon bruine continental's, heb nooit andere gehad en ben heel tevreden met deze!

TurdusMerula

Re: Wat zijn nu echt goede westernlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 11:55

WN AM >> WN TR

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 11:58

Ik heb net gewone rijlaarzen besteld bij Lipica in Raamsdonksveer. Die hebben ook diverse soorten westernlaarzen, je kan uit kleuren en materialen kiezen.
De prijzen zijn redelijk en ze hebben een goede naam met kwaliteit. Kijk eens op hun website!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 18:04

YouthReiner schreef:
ik heb mn laarzen bij arthur's westernstore in vorstenbosch gekocht, loop er ookal 2 jaar lang zowat elke dag mee rond. ;)
gewoon bruine continental's, heb nooit andere gehad en ben heel tevreden met deze!

He, die heb ik ook! Ik vind alleen wel dat ze snel slijten (gebruik ze dan ook dagelijks), dus ben nu wel toe aan iets nieuws. Die Bouletboots, wauw, die zijn mooi! :~ Zeker gezellig prijskaartje?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 20:08

yildiz schreef:
YouthReiner schreef:

He, die heb ik ook! Ik vind alleen wel dat ze snel slijten (gebruik ze dan ook dagelijks), dus ben nu wel toe aan iets nieuws. Die Bouletboots, wauw, die zijn mooi! :~ Zeker gezellig prijskaartje?

bij mijn 1e paar liet aan de binnenkant het achterste stuk bij mn hak los en dat ging verschrikkelijk schuren.
heel mn hakken gingen gewoon open! :oo toen heb ik wel nieuwe moeten kopen...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 20:17

Ik ben tot nu toe het meest te spreken over Sendra. Heb nu Continental, maar die hak is er al een aantal keren af gegaan op 1 of andere manier en slijt ontzettend snel. Ook vind ik het 'voetbed' niet comfortabel.

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:41

Ik heb Laredo's, vind het wel goede boots, goede kwaliteit en ze passen mooi aan aan de voet. Ik vind ze alleen nogal zwaar aanvoelen aan de voeten, ik zou er niet een hele dag mee willen rondlopen. Dit gevoel had ik overigens nog erger toen ik boots van Continental paste. Hebben jullie dit ook? Bestaan er lichtere (in gewicht) westernboots?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:36

Ik heb Sendra's en die zijn lekker licht. Ik heb ze anderhalve maat te groot genomen en heb er van die veerkrachtige voetbedzooltjes ingedaan. Zit héérlijk :D

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:34

sendra, met een ronde neus dus niet van die cockroach killers. ik heb ondertussen drie paar, mijn eerste paar 10 jaar terug gekocht bij toendertijd d-star in wormerveer, onee,ze zaten nog op de kalverhoek. deze laarze zijn al een keer verzoold maar ik loop er nog op. mijn tweede paar van iemand overgenomen,waren nieuw, deze wachten na veel gebruik op nieuwe hakken-zolen. mijn derde paar zijn van struisvogel leer en draag ik alleen voor mooi. het enige nadeel is dat de zool redelijk snel slijt.< dan een jaar bij dagelijks gebruik, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ze niet spaar! ik gebruik ze dagelijks, ook tijdens stalwerk en mesten. dus, super laarzen. :D

morena2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:11

ariats zijn fijne laarsen omdat er net als nike lucht zooltjes in zitten 270 euro maar sendra's zijn sterker het leer is dikker

Lissatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:27

Ik denk dat je het vooral zelf moet aanvoelen
maar een goede laars kost al snel 170-250 euro ;)

juffie69

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:55

Ik heb boulet boots. Heerlijke laarzen. € 169 bij the country store in belgie. Ik heb ze nu 2 jaar intensief in gebruik (ook tijdens mesten, stalwerk regen, modder etc.) en ze zijn nog prima.

Blaze1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:21

Tony Lama is goed

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:15

ikzelf vind rios of mercedes, rod patrick's en tony muzzi de max
mensen die justin's het einde vinden : belgie heeft nu zijn eigen justin dealer nl W-R western store in Cambron -Casteau

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:18

mij volgende worden toch mooi weer justins! heb nu boulets maar halen het toch niet bij mijn oude justins...

en voor show staan nog een paar rios op mijn lijstje uiteraard...

quarter_nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 13:34

Ik heb Ariat's bij Arthur gekocht. Het inlopen vraagt wat geduld (zere plekken op mijn voeten, :( ) maar nu zitten ze heerlijk en zou ik ze het liefst de hele dag aanhouden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:06

Ik heb verschillende Ariats, een paar Tony Lama's en Continental. Bevallen erg goed! Vooral de eerste 2 zitten heerlijk!

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 04:40

Laatst bij een western boot maker geweest, hij vertelde dat Justins momenteel de slechtste kwaliteit boot die er op de markt is vanuit een boot makers inzicht dus. Mensen kopen dit merk graag omdat ze meteen comfortabel zitten. Hondo was volgens heb de beste boot.

Ikzelf heb goede ervaringen met boulet en bean anderson.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 08:13

En wat was er dan zo slecht aan justin precies? Ik heb die van mij ook gewoon moeten inlopen hoor

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 09:29

mijn werklaarzen zijn al tientallen jaren Durango,s.
Zou niet weten of ze nog bestaan en te krijgen zijn.
Kocht ze altijd bij Judith Uitenbroek,draag ze nog dagelijks en is m,n 3e paar in 20 jaar tijd.
Voor show een paar Sendra,s,maar denk dat die als werklaars zo op zijn.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:27

Heb nu Sendra`s met en bont voering.
Fijne laarzen, gaan aan om 6.45, en net uitgetrokken. :D

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:02

Ariat, absoluut! Heb hiervoor jaren met Continentals gelopen maar sinds ik Ariats (Advanced Torque Stability) heb ben ik helemaal om. :j