Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

erleyne schreef:Ik kijk altijd waar ik tegenaan loop. Op zich vind ik 100 -150 euro best een mooie prijs voor een goede winterdeken. Mijn dekens moeten ook waterdicht zijn en een hoge ribstop, paard is een sloper en staat 's winters ook lekker buiten overdag.
Ik heb mijn huidige dekenvoorraad allemaal supergoedkoop kunnen kopen. Een 300 gr. buitendeken was 39.95 (70% afgeprijsd, het is dan ook een spuuglelijke kleur, maar dat zie je niet meer na een weekje in de modder ), ik heb twee dekens voor 10 euro van iemand kunnen overnemen, die waren nog prima. Alleen mijn tussendeken heb ik volle pond voor betaald, 89.95 voor 100 grams waterdicht, van QHP. En ik heb nog een zweetdeken van 60 euro. Daar was ik verliefd op, die moest ik gewoon hebben ( uit de Jos lansink collectie van BR dacht ik ).
ken t hoor heb ik net iets te vaak met dekjes
_Claire schreef:Ik koop meestal dekens rond de 50 euro, en dan kijk ik ook naar aanbiedingen van bekendere merken
germie schreef:Mijn duurste is de weatherbeetha landa. Leuke deken, maar niet waterdicht.
LenL38 schreef:idd, goedkoop is in dit geval vaak duurkoop, omdat je veel vaker een nieuwe deken moet kopen