Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Suzy schreef:Zou het doorlekken er ook niets mee te maken hebben met de vulling van de deken? Ik wil nl. het liefst een 0-grams, zodat ik zelf de dikte eronder kan creeren met de onderdekens..
seabiscuitje schreef:Suzy schreef:Zou het doorlekken er ook niets mee te maken hebben met de vulling van de deken? Ik wil nl. het liefst een 0-grams, zodat ik zelf de dikte eronder kan creeren met de onderdekens..
Ja,dat denk ik wel!ik ben gewaarschuwd geen 'lagen' op te doen ivm lekken!Daar zou het dus aan kunnen liggen en zou misschien jouw 'uitzonderlijke' klacht mee verklaard kunnen worden.
Ik heb nu een 0-grams weatherbeeta landa op liggen,hij blijft er mooi droog onder!
. Leonieke schreef:Maar een waterdichte deken is gewoon waterdicht OF lek, en naar mijn idee maakt het niets uit wat er wel of niet onder ligt. Ik heb ook nog nooit een link kunnen leggen met lekke dekens en voering en of lagen eronder.
scoxxx schreef:Leonieke schreef:Maar een waterdichte deken is gewoon waterdicht OF lek, en naar mijn idee maakt het niets uit wat er wel of niet onder ligt. Ik heb ook nog nooit een link kunnen leggen met lekke dekens en voering en of lagen eronder.
Ik leg die link iedere winter weer, keer op keer, al 18 jaar... op 5 paarden wanneer het langer dan 2 uur achtereen regent....![]()
0-grams zijn niet betrouwbaar. Welk merk dan ook.... het wordt een klamme en kouwelijke natte lap.
Dezelfde deken op een andere onderliggende deken et voila klammigheid en de kou = no issue meer.
.