Deze ligt er nu anderhalfjaar op en ligt nog steeds goed
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Roelke_ schreef:Ik wilde je ook de wow aanraden, kost wel wat, maar heeft zoveel mogelijkheden. Zo kun je onder je zadel kortere kussens laten zetten, ideaal voor paarden met een korte rug.
Cinnepin schreef:ik heb op mn fjord een boomloos liggen, daarvoor had ik ook altijd problemen met zadels, geen een zadel lag lang goed.
Deze ligt er nu anderhalfjaar op en ligt nog steeds goed

darinka schreef:Ik ben ondertussen aan mn vierde zadel met mn pony.
Ze is een new forest best breed van voren, korte rug en geen schoft!
Ik heb nu een euroriding luxor nu had d ezadelmaker al gezegt als ze dikker word past het zadel waarschijnlijk niet meer en jahoor mevrouw is lekker molligen het zadel past dus echt niet mee rveel te smal aan de voorkant en de kussens sluiten niet meer aan, osteopaat is geweest heeft d rrug gedaan zat behoorlijk vast, en kan nu dus over een weekje beginnen met rijden (ze is bevangen geweest dus moet ook echt opbouwen) maa rdit moet dus zonder zadel want d emijne past niet.
Nu kan ik 2 dingen doen of deze verkopen en iets verstelbaars kopen of mevrouw goed laten lopen en(en er lekker afduvelen waarschijnlijk ze is zo rond dat je er zo afglijd)
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met de wintec isabel werth met cair op brede ponys.
Het moet dus ook een zadel zijn wat vrij kort is want ook mn euroriding kan net aan wbt haar schouder hij ligt niet helemaal vrij
Heeft iemand tips!!!! kwa zadels ets ?????!!!!!!
alles is welkom want ik word er ondertussen gek van

erg fijn zadel en 1 van de weinige die echt goed op haar rug ligt. Heb er toen 10 gepast, en dit was de 11de die even moest proberen omdat de verkoopster niet tevreden was over de ligging van de andere zadels.
), maar puur zodat je het kunt uitproberen.