helaas ligt mijne niet meer goed op mijn beestje en is nu in de verkoop. Ben overgegaan op een barefoot en hoewel ik die ook fijn vind zitten geef ik toch de voorkeur aan een stock
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Juliette86 schreef:Pluttersput schreef:Ik dacht dat de barefoots de druk heel goed verdeelden? Beter dan menig westernzadel geloof ik?
De nieuwe generatie met vps in combinatie met een goede pad: Beter dan het gemiddelde westernzadel maar niet per definitie beter dan een maatwerk boomzadel.
Mijn paard loopt er super onder en ik zit er goed op.

)
hafie_mischa schreef:Waarom is dat geen optie ??al vind ik een boomloos zadel echt lkkr zitten je voelt beter je paadd onder je![]()
maar aangezien mijn hafie al wat ouder is is dat geen opie :P
Bij mijn oude zadel had ik dat niet durven proberen, dan had ik waarschijnlijk een legpuzzel terug gekregen

Ik heb de barefoot nu al gehad, dus zondag een western en misschien een stock proberen. Maar echt puur voor de informatie enzo
Zo heb ik me zo goed mogelijk voorbereid denk ik zelf, en dan ga ik daarna wel verder kijken