Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het past wel slecht doordat er stro tussen zit! 
Lara_Silver schreef:Michellkuh schreef:Door kussenslopen kan een zadel niet slecht passen.. een zadel moet goed passen zonder een dekjeMaar het past wel slecht doordat er stro tussen zit!
Lijkt me echt heel sterk dat een stal die nog geen simpele dekjes kan betalen voor ieder paard een passend zadel heeft.
1 paard heeft als 'hoofdstel' een halster met een bit eraan geknupt met rafelige strotouwtjes. Stallen zijn helemaal treurig
Stro steekt gewoon door de kussenslopen heen
Asyaa schreef:Ze zegt ook niet dat die manege goede zadels heeft
want volgens die site zijn veel paarden vrij chagie met opzadelen. Dat is voor de klanten niet leuk en voor kleine kinderen is dat zelfs eng. Leg er dan geen kussensloop onder, maar gewoon het zadel zo op de rug. Dat kost niets en is een stuk prettiger voor de paardenrug dan al dat prikkende stro.

vagolijntje schreef:ik ken de manege niet maar stro onder zadels nee daar kan ik niet inkomen, dat is nooit een oplossing. doe dan n beetje extra moeite gewone dekjes te wassen. Elk paard zou 4 dekjes moeten hebben als ze elke dag worden gewassen.
Misschien een bit manege test