Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefjuh112 schreef:fjordnina schreef:Wie heb je een pb gestuurd? Ik kan in ieder geval zeggen dat ik niks ontvangen heb.
De topicstarter
kadansjee schreef:Ik heb van John Kool een zadel gekocht wat achteraf schots en scheef bleek te zijn (John Kool werkt ook voor Bestfit).
Als je een echt goede zadelpasser wilt hebben bij je paard adviseer in je Helen van Happy Horse Advies aan, zij is erg secuur en heeft een zeer goed oog op de bouw van je paard en de bewegingen, ook bekijkt ze de combinatie paard / ruiter goed.
Je kan een pasconsult door haar laten uitvoeren..
Daarnaast maakt meet ze ook zadels helemaal op maat aan, deze worden dan in engeland gemaakt, de boom wordt op de rug van je paard aangepast en daarop wordt het zadel gepast, zo heb je dus gegarandeerd een goed passend zadel!
Wildflower schreef:Ik snap dat WOW best wel eens de oplossing kan zijn maar op de een of andere manier geloof ik er gewoon niet zo in. Kan het niet goed onderbouwen maar vooral met het prijskaartje is het voor nu gewoon geen optie.
Op maat gemaakt zadel dat nu goed past kan over een half jaar of een jaar al niet meer passen en dat is inderdaad wel een risico met dergelijke zadels. Een risico die WOW waarschijnlijk grotendeels ondervangt.
Moet nog goed voor mezelf de voors en tegens op een rij zetten van WOW enzo maar het geld houdt me nu heel duidelijk tegen. Ik heb alleen een WOW van 17inch op bokt gezien. Dus dat is geen optie en voor de rest heb ik er veel te weinig verstand van om te kunnen zien of een WOW zadel in essentie al min of meer passend zou kunnen zijn.
Wildflower schreef:En ik ben er achter waarom ik wat minder met WOW heb. Heel oppervlakkig maar ik vind het zadel gewoon niet mooi...
_Noah_ schreef:Wildflower schreef:Ik snap dat WOW best wel eens de oplossing kan zijn maar op de een of andere manier geloof ik er gewoon niet zo in. Kan het niet goed onderbouwen maar vooral met het prijskaartje is het voor nu gewoon geen optie.
Op maat gemaakt zadel dat nu goed past kan over een half jaar of een jaar al niet meer passen en dat is inderdaad wel een risico met dergelijke zadels. Een risico die WOW waarschijnlijk grotendeels ondervangt.
Moet nog goed voor mezelf de voors en tegens op een rij zetten van WOW enzo maar het geld houdt me nu heel duidelijk tegen. Ik heb alleen een WOW van 17inch op bokt gezien. Dus dat is geen optie en voor de rest heb ik er veel te weinig verstand van om te kunnen zien of een WOW zadel in essentie al min of meer passend zou kunnen zijn.
Waarom kom je niet in de HK in het wow-topic je vragen stellen of bv aan arie boer. Een wow is idd een duur zadel, maar de kwalitiet + de optie's die het zadel biedt is het ruimschoots waard.
Ik zelf heb mn 3 jarige een jaar langer laten staan om te sparen voor mn wow, nu zijn er in het topic wel meer mensen met paarden met lastige rugen en die net als jij heel veel zadels geprobeerd hebben en daar heel veel ellende van hebben gehad.Wildflower schreef:En ik ben er achter waarom ik wat minder met WOW heb. Heel oppervlakkig maar ik vind het zadel gewoon niet mooi...
Dat is idd heel oppervlakkig wat is er belangrijker een goed passend zadel voor je paard of een mooi zadel???
Soms moet je iets niet afschrijven op het uiterlijk maar het gewoon eens op je paard uitproberen!