[/quote]De boom is een combinatie van hout en ijzer, zoals veel zadels dat hebben.
Als de boom zou breken, dan breekt het ijzer. Deze plaat kan vervangen worden en dan is de voorboom als nieuw
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[/quote]
Het zit als een huis en ligt op het paard als een huis. miep1979 schreef:Ik ben met je wens CD28 dat service bij hun echt slecht te noemen is. Jammer dat je paard rugproblemen heeft gekregen door een "verkeerd" aangemeten zadel, zelf heb ik deze problemen niet en mijn zadel heb ik sinds 1998!!! Heb op beide paarden hulsebos liggen en ben er goed over te spreken
Schangah schreef:miep1979 schreef:Ik ben met je wens CD28 dat service bij hun echt slecht te noemen is. Jammer dat je paard rugproblemen heeft gekregen door een "verkeerd" aangemeten zadel, zelf heb ik deze problemen niet en mijn zadel heb ik sinds 1998!!! Heb op beide paarden hulsebos liggen en ben er goed over te spreken
Dan heb je nog een zadel dat is aangemeten door de "oude" hulsebos en dat is niet te vergelijken met de nieuwe hulsebos en dan bedoel ik niet de kwaliteit van het looiproces.
junior
CD28 schreef:Ook hier geen positieve reactie. Ik heb 3 jaar geleden een Hulsebos gekocht. Netjes onderhouden en op tijd op laten vullen. Toch na 3 jaar een paard met enorme rugproblemen. Dit werd veroorzaakt door het aangemeten hulseboszadel.
Service van nul. Voor mij nooit meer een Hulsebos zadel.
En nee, terugbellen staat niet in hun woordenlijst.