weten jullie mss of die nieuwe modellen ook in het bruin te verkrijgen zijn. Ik zoek namelijk een zadel voor een jong dier even aan te rijden en uiteindelijk is een wintec wel ideaal omdat je toch kan aanpassen tijdens de groei, vooralleer een passend zadel te laten aanmeten op een volgroeid meer ontwikkeld paard
lexa
Geplaatst: 04-09-09 08:20
Naar mijn weten is hij er alleen nog maar in het zwart,de nieuwste is ook nog niet overal verkrijgbaar
In Nederland is het erg moeilijk om aan bruine modellen te komen, maar in Engeland hebben ze ze wel. Ik heb vorige jaar een bruine Wintec 500 gekocht en incl verzenden was ik nog 100 euro goedkoper uit dan als ik het zadel hier in Nederland in het zwart had gekocht.
even en andere vraag tussendoor: Als je een wintec bij reiterlive.de besteld en er gaat wat mis met het cair systeem, waar moet je dan naartoe om het zadel te laten maken? Er zit 5 jaar garantie op nl..
Ik heb de nieuwe 2000 veelzeidigheid in het bruin , dus ze zijn er wel hoor. Wat ik goed vind aan de nieuwe wintec is dat ze bredere kussen hebben . Ik kan wel niet zeggen hoe ze zitten aangezien ik er nog niet mee gereden heb
merel_gomez
Geplaatst: 14-10-09 16:05
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt