LisaB schreef:Interessant!Je kunt hem krijgen zoals je zelf wilt, dus kleur, breedte en uitvoering kun je zelf bepalen.
Aan wat voor kosten moet je dan denken? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LisaB schreef:Citaat:=ik was laatst op concour en toen zag ik een paard met zo'n neusriem, toen vroeg ik aan de eigenaar waar ze deze vandaan had maar ze zei dat ze deze speciaal had laten maken bij hulzebos?
Dat was ik!!!
Komt idd bij Hulsebos vandaan, ik maak ze daar![]()
Je kunt hem krijgen zoals je zelf wilt, dus kleur, breedte en uitvoering kun je zelf bepalen.

IrisenUledi schreef:harry's horse silver crystal wing is echt super hoofdstel goede kwaliteid wel een duurdere van hh dus niet zoon goedkope licht volgens mij rond de 80 euro en heefd ongeveer een neusriem breedte van 4 of 5 cm echt super mooi val wel heel groot uit en je hebt dan ook meteen een mooie frontriem
IrisenUledi schreef:deze is bijna het zelfde als die stuben alleen stukken goedkoperIrisenUledi schreef:harry's horse silver crystal wing is echt super hoofdstel goede kwaliteid wel een duurdere van hh dus niet zoon goedkope licht volgens mij rond de 80 euro en heefd ongeveer een neusriem breedte van 4 of 5 cm echt super mooi val wel heel groot uit en je hebt dan ook meteen een mooie frontriem