Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Het is nou eenmaal zo dat een ander bit erin hangen niet alle problemen oplost. Dat zul je toch rijtechnisch moeten doen. Alle anderen die dat ook zeiden bedoelden niet dat je nu slecht bezig bent, ze wilden je alleen helpen
.
. Ik vind een instructrice die zoiets voorstelt als oplossing geen goede instructrice.
. Die merrie was ook te sterk voor iedereen, het werd omschreven als 'onhoudbaar' en 'onbestuurbaar'. Ze hebben er alles aangehangen en ingehangen
. Helaas, het heeft niet geholpen en blijkbaar zag niemand nog heil in dat arme beest. Die van mij heeft geheid haar karakter geerfd, maar waarom krijg ik het dan bitloos dan wel voor elkaar? Kwestie van de oorzaken oplossen, denk ik dan. Toch?
spatter schreef:spatter schreef:geen enkel gebroken nemen![]()
daarbij prikt de trens juist in het verhemelte bij gebruik en zal je paard het hoofd omhoog brengen en de onderhals gebruiken om door te drammen
er lopen tig paarden goed op een gebroken trensje

xxxkimmxxx schreef:maar Ik heb haar nog niet zolang, en heb net gebeld wanneer ze voor het laatst naar de tandarts is geweest (of andersom).
Maar dat is pas half jaar geleden, en er was NIKS aan de hand met haar gebit!