Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marleen_usar schreef:Allemaal onwetenheid, die mensen weten gewoon niet hoe zo,n ding werkt.Ik rijd er ook mee en krijg ook reacties.Maar dat is ook als ik rij zonder bit, mensen vinden dat maar raar.Trouwens erg mooie foto,s.
Hannah_Menno schreef:Ik weet niet of je Hyves heb en foto's plaatst op andere Hyvessen? Want dat doe ik en dan krijg ik die reacties. Mijn vriendin rijd ook bitloos en krijgt ook zulke reacties maar niet zo erg als mij..
wat is Laissez Faire?
nee ik heb geen hyves, ik ben van de oude stempel op dat vlak. Maar is dat als Facebook? Krijg je die reacties dan van mensen die je 'vrienden' zijn? Dat is helemaal bizar.. Of kan gewoon iedereen die foto's zien? Dan is het ook vreemd, want iemand zoekt dan naar jouw foto's en om er vervolgens negatieve commentaar op te geven? Zouden ze met echte foto's die jij in je hand hebt nooit durven doen niet..
Ach de cyberwereld, een uitvergroting van al het goeie en het slechte in de echte

Cowgirl schreef:Ik snap niet wat nou het probleem is. het ziet er toch hartstikke goed uit. maar ach mensen willine gewoon wat te zeuren hebben en dat kan op internet zoooo makkelijk en nog anoniem ook.
De enige opmerking die ik heb is dat ik erg twijfel of jou zadel wel op jou paard past. Hij ziet er aan de voorkant nl erg smal uit het lijkt alsof hij knelt.
kilootjes is aangekomen! ;p
Verder heeft hij er volgens mij geen last van, opzadelen is geen probleem, opstappen doet hij niet moeilijk over en ook tijdens het rijden is hij ontspannen.