Wondjes bit

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 21:30

ILuvWinnetoo schreef:
Mijn VP had ook wondjes door het bit, daar heb ik toen acederm als zalfje opgesmeerd tot het over was, toen het opnieuw kwam weer gedaan en nu geen last meer van..

Probleem is dat het altijd terugkomt, het geneest wel, maar wat later is het terug hetzelfde... Waardoor we eigenlijk bezig blijven natuurlijk.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:37

Gebroken bitten trekken de mondhoeken bij elkaar. Ze klappen dubbel, en daardoor duwen ze dus vrij hard tegen de mondhoeken. Rubber schuurt en brandt, dus als dat bit hard tegen de mondhoeken duwt, dan brandt dat rubber extra erg.
Probeer eens een ongebroken bustrens, en een ongebroken pessoa of ongebroken pelham. Ongebroken bitten werken minder pijnlijk in dan gebroken, maar wel sterk genoeg.

Ik ben zelf sinds een tijdje over gestapt op Billy Allen bitten. Echt een ge-wel-dig systeem!! Vergelijkbaar met myler. Die zijn nog wat fijner dan de gewone ongebroken bitten, maar volgens mij niet in alle engelse onderdelen toegestaan.