Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[***] schreef:Een nieuw zadel voor een ronde pony (wel schoft) met korte rug ..
Gisteren in een winkel advies gevraagd en hij kwam uit op een "gewoon" zadel, namelijk een JC dressuurzadel of Wintec (pro) omdat deze het kortst waren en de rest al meteen een stuk(je) langer. Uiteraard moet dit gepast worden om het weten, zo ver ben ik ook nog wel
Eerder werd mij al een Massimo (trail) aangeraden, wat mij ook wat lijkt. Echter zit ik daar een beetje met het probleem dat ze enkel (ver) in Nederland zitten en ik in België woon.
Door Alea shop
Zij komen aan huis om te passen en desnoods nog een keer extra nakijken. Bij mij zijn ze 2x geweest, 1x voor te passen en een 2de x om nog eens extra na te kijken. Echt superservice daar! Ze verkopen ook wintec en hebben mij supergeholpen met mijn korte hele ronde haflinger. De eigenaar van de zaak is 1 van de betere zadelpassers van België, zijn dochter is natural horsemanshipinstructeur en zijn zoon doet ook al jaren aan zadelpassen. Zij brengen de zadels mee die je wenst.

LovesHerPony schreef:Frank schreef:@LovesherPoowney... Waar basseer jij op dat een Massimo niet waardevast is? Heb je nog nooit van het merk gehoord en roep je dus maar wat, of heb je er ervaring mee? Ik ben heel benieuwd!
Nou je ziet ze zelden op internet en hebben een minder bekende naam waardoor mensen ze minder snel kopen omdat ze niet bekend zijn met de kwaliteit of kwantiteit (daar kan ik dus niet over oordelen). En tja mensen kopen niet zo snel een duurder zadel als ze er niet mee bekend zijn. Zelfde als jij naar de winkel gaat en ziet een populair t-shirt goed merk en ander t-shirt ook leuk net zo duur alleen onbekend merk en nog niemand draagt ze welke koop je dan
Conclusie men moet dalen in de prijs wil iemand anders ze kopen.
[***] schreef:Ah ok, bedankt
Weet jij toevallig zo van waaruit ze werken (dus afstand, van Hansbeke of van Gentbrugge? ) en wat ze vragen voor het passen enzo? Ik vind het niet meteen op de website terug en lijkt me toch handig om te weten .. Anders stuur ik wel een e-mailtje, maar als jij toevallig de info bij de hand hebt

chipieke schreef:[***] schreef:Ah ok, bedankt
Weet jij toevallig zo van waaruit ze werken (dus afstand, van Hansbeke of van Gentbrugge? ) en wat ze vragen voor het passen enzo? Ik vind het niet meteen op de website terug en lijkt me toch handig om te weten .. Anders stuur ik wel een e-mailtje, maar als jij toevallig de info bij de hand hebt
De Aleashop zit in Gentbrugge
Brusselsesteenweg 467
9050 Gentbrugge
Tel. 09 230 28 60
E-mail: verkoop@aleashop.be
ik weet niet wat ze vragen om te komen passen, maar ik heb er niets voor betaald omdat ik bij hen kocht. Maar als het in de buurt is kan dat nooit veel zijn, ze rekenen per kilometer