Tijdens wedstrijden heb ik 4 in 1 beschermers,air uitvoering.
Maargoed daar ging het hele topic niet over; het zijn die speciale achterbeschermers van eskadron,je hebt ze ook van BR
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:Steun en bescherming? Dat heeft je paard pas nodig als hij met zijn achterbenen tegen zijn voorbenen trapt, of wanneer hij strijkt. Veel te vaak krijgen paarden allerlei troep om hun benen terwijl het allemaal helemaal nergens voor nodig is.
Daarnaast zou ik persoonlijk niet zo gauw een paard kopen dat allerlei bescherming nodig heeft zodat het zichzelf niet verwondt. Geef mij maar een correcter gebouwd exemplaar
hestejente schreef:_mexx_lady_, het STOMSTE wat je om de benen van je paard kunt doen is bandages. Door de hitte die daaronder ontstaat verniel je juist de pezen van je paard, bovendien ondersteunt het niks, het pijpbeen is een recht bot, wat wil je daar ondersteunen?
Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten
L_ola schreef:En wat nou als het paard van jou dromen geweldig is, alleen wel bescherming nodig heeft, dan zou ik die daarvoor niet laten staan hoor.

hestejente schreef:L_ola schreef:En wat nou als het paard van jou dromen geweldig is, alleen wel bescherming nodig heeft, dan zou ik die daarvoor niet laten staan hoor.
Dat is dus niet het paard van míjn dromen![]()
Het paard van mijn dromen staat overigens heel rustig op de trailer, hij heeft geen lapjes nodig tegen schaafwondjes. Gelukkig maar, stel je voor dat er écht wat gebeurt onderweg, en, ik noem maar wat, een onderdeel van de trailer breekt af en komt in het been van je paard terecht. Dat houdt een bandage echt niet tegen, en dacht je dat zo'n bandage handig is wanneer je paard hevig bloedt? Lekker dan, eerst de windseltjes uit de wonden peuteren
Bandages zorgen er alleen maar voor dat de pezen lekker warm worden. Daar gaan ze kapot van. Aangezien ik mijn paard geen peesblessure toewens krijgt hij dus geen bandages om zijn benen

L_ola schreef:En hoe weet jij nou of dat dat jou droompaard niet is
Maar volgens mij was het TS daar hier niet om te doen 
Dus nu weer terug on topic