Maargoed,
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
e meeste wrongen kunnen vervangen worden
e kussens kunnen vervangen worden
Romeo2007 schreef:Nog even, ik zeg niet dat een rug van een paard niet veranderd omdat ie ouder is. Tuurlijk veranderd een rug van een paard, maar ik vind gewoon dat als je een zadel laat aanmeten door iemand die er echt verstand van heeft (ik bedoel dus alleen een MSFC) dat dat zadel bijna altijd nog passend te maken is. Ook omdat ze kijken naar de eventuele ontwikkelingen die het paard gaat doormaken qua bespiering.
Romeo2007 schreef:Haha ik kan me er echt niet druk om maken dat niemand het met me eens is hoor. Ik vind gewoon dat WOW weer een hype is. Terwijl er ook andere goede oplossingen zijn die minder kosten. Maargoed ik heb geen zin in een wel of niet WOW discussie
Nog even, ik zeg niet dat een rug van een paard niet veranderd omdat ie ouder is. Tuurlijk veranderd een rug van een paard, maar ik vind gewoon dat als je een zadel laat aanmeten door iemand die er echt verstand van heeft (ik bedoel dus alleen een MSFC) dat dat zadel bijna altijd nog passend te maken is. Ook omdat ze kijken naar de eventuele ontwikkelingen die het paard gaat doormaken qua bespiering.
Maar zoals ik al zei ik vind WOW gewoon een (dure) hype, net zoals de bontjes onder het zadel, alle paarden die een maagzweer hebben door te veel voer, elk paard dat vastzit in zijn rug, bandages die zelfs slecht zouden zijn wanneer je ze goed gebruikt (hitte) etc etc
Romeo2007 schreef:Nog even, ik zeg niet dat een rug van een paard niet veranderd omdat ie ouder is. Tuurlijk veranderd een rug van een paard, maar ik vind gewoon dat als je een zadel laat aanmeten door iemand die er echt verstand van heeft (ik bedoel dus alleen een MSFC) dat dat zadel bijna altijd nog passend te maken is. Ook omdat ze kijken naar de eventuele ontwikkelingen die het paard gaat doormaken qua bespiering.
Morris schreef:Ik heb een zadel van Ninon Schutte. Ze is heel vakkundig, en heeft veel ervaring.
http://www.zadelatelier.nl
Romeo2007 schreef:Maar zoals ik al zei ik vind WOW gewoon een (dure) hype, net zoals de bontjes onder het zadel, alle paarden die een maagzweer hebben door te veel voer, elk paard dat vastzit in zijn rug, bandages die zelfs slecht zouden zijn wanneer je ze goed gebruikt (hitte) etc etc

Aimee schreef:Dat een zadel aangemeten is, wil niet zeggen dat het past. Er zijn immers maar weinig zadelmakers die een zadel werkelijk goed aan kunnen meten.
Als de medium boom precies paste, is de wijde boom dus te wijd en rijdt je nu met een niet passend zadel rond.
unamie schreef:@Kibaye
Op het moment dat je een zadel op de groei (in de hoop dat hij gaat groeien) koopt, past het dus niet![]()
Jij mag tevreden zijn over Daaleman, ik ben dat helemaal niet!!

Kimbaie schreef:sjongejonge. Ik word hier zo moe van op bokt. Het is een goed zittend zadel. Waarom moet iedereen je er toch over tegen spreken. Het zadel wordt regelmatig gecontroleerd. Daarbij denk ik toch dat Daaleman zodanige naam heeft opgebouwd dat je er op kan vertrouwen dat hij er wel zicht op heeft (uitzonderingen daargelaten). Het zadel is zodanig gebouwd zodat mijn paard er nog in kan groeien.
Splinter schreef:Ik vind het echt onzin om hier bij voorbaat al te verklaren dat Kimbaie der zadel niet goed ligt, of nooit goed gepast heeft. Lees de berichten eens terug, kijk eens hoe aanvallend het overkomt!
Door zulke opmerkingen creëer je alleen maar weerstand tegen WOW zadels. Er zijn nl echt wel wolzadels die ook goed liggen.
Ik heb een wow idd, ben er blij mee, hoef ook niets anders,
Maar toevallig ken ik Kim goed en haar paard ook, Het zadel ligt prima, drukt echt nergens, sluit mooi aan en heeft een gelijkmatige zachte vulling,
laten we het gezellig houden en elkaars keuzes respecteren
Aimee schreef:Kimbaie schreef:sjongejonge. Ik word hier zo moe van op bokt. Het is een goed zittend zadel. Waarom moet iedereen je er toch over tegen spreken. Het zadel wordt regelmatig gecontroleerd. Daarbij denk ik toch dat Daaleman zodanige naam heeft opgebouwd dat je er op kan vertrouwen dat hij er wel zicht op heeft (uitzonderingen daargelaten). Het zadel is zodanig gebouwd zodat mijn paard er nog in kan groeien.
En dat is dus niet zo.......![]()
Dat hij jou een zadel 'op de groei' aanmeet, had al een belletje moeten doen rinkelen.