Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hoe ik bij vos kwam ??
? Myour schreef:Anders hun even mail sturen of er verschil tussen de twee zit? Neem aan als je de Room bestelt en je de Sahne ontvangt je die gewoon terugstuurt?
Vooral met een donkergrijs wedstrijdjasje met zwarte piping en boordje, en dan zwart tuig en een zwart met grijze cap. Witte handschoentjes, plastron en blousje. Haha nu drijf ik door. Er zijn zoveel mooiere combinaties te maken met een schimmel dan offwhite!
.. Ik moet alles zelf betalen
Dus of wit (in die trant) of zwart.. en zwart vind ik superlelijk.
WildChild schreef:Ik vind een roomwit dekje op een schimmel echt niet staan. Heb je wel eens een witte broek aangedaan met een offwhite topje? Het is gewoon niet mooi, net als een zwart dekje op een zwart paard. Ik vind een zwart dekje op een wit paard opzich wel mooi, maar een antraciet kleurig dekje lijkt me helemaal geweldig. Er is toch ook een donkergrijze ES Max pad? Helemaal mooi.Vooral met een donkergrijs wedstrijdjasje met zwarte piping en boordje, en dan zwart tuig en een zwart met grijze cap. Witte handschoentjes, plastron en blousje. Haha nu drijf ik door. Er zijn zoveel mooiere combinaties te maken met een schimmel dan offwhite!
Babel schreef:Ik vind een zwart jasje ook nog wel kunnen bij een antraciet dekje hoor! En anders kun je misschien wel proberen om een goedkoop tweede hands grijs jasje ergens op de kop te tikken?
Van BR zijn er ook zwarte dekjes met een grijze bies, die vind ik ook echt prachtig. Als ik een schimmel had zou ik het wel weten:
(Kleur van Ooteman vertekent ontzettend) minjon schreef:Oeeh vossie, staat zeker mooi, wat voor een broek heb jij? wit? champagne? (want vloekt het niet met witte rijbroek?)