ES Sahne geschikt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Helma_Amber

Re: ES Sahne geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:31

Ze hebben gewoon de Sahne en hebben die als twee verschillende op de site staan met twee foto's die een verschillende belichting hebben, als je het mij vraagt :)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:09

Beetje dom van Ooteman ;)

Zowiezo zijn de foto's van de Ooteman site vaak erg verschillend met de echte kleuren e.d.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:10

Anders hun even mail sturen of er verschil tussen de twee zit? Neem aan als je de Room bestelt en je de Sahne ontvangt je die gewoon terugstuurt?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:15

eurostar is duits... Sahne is het duitse woord voor room.

en ik bedoelde grijs op schimmel :D hoe ik bij vos kwam ?? :?

Diaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:24

Alane schreef:
eurostar is duits... Sahne is het duitse woord voor room.

en ik bedoelde grijs op schimmel :D hoe ik bij vos kwam ?? :?

Ooteman verkoopt toch Sahne & Room als aparte kleuren.. Maar als je het vertaalt klopt het wel ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het echt zit..

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:30

kijk op de site van euro star.... mischien nieuwe foto, van hetzelfde dekje (kleur) andere belichting/bewerkt... kleur is veranderd door ander verfbad... andere catalogus/drukker... zijn legio redenen te bedenken, maar feit is: Sahne vertaald in Nl = room

Diaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:42

Maar wat is dan de echte kleur van het dekje ;)?

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:04

Myour schreef:
Anders hun even mail sturen of er verschil tussen de twee zit? Neem aan als je de Room bestelt en je de Sahne ontvangt je die gewoon terugstuurt?

Toen ik hem besteld had was de site nog niet veranderd en stond alleen de 'room' erop. Omdat Sahne Duits voor room is, ging ik er ook gewoon van uit dat ik de Sahne zou krijgen en die heb ik dus ook ontvangen.
Nu hebben ze de site veranderd en hebben ze room en 'Sahne' apart gedaan. Als ik het nu nou zou bekijken heb ik dus de 'room' besteld en de Sahne gekregen. Ik heb in elk geval wel gewoon de pad gekregen die ik wou.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:05

dekje zou je sowieso bij daglicht moeten zien, ik vind dat foto's vaak een vertekend beeld kunnen geven qua kleur.
En Sahne is zo'n kleur die mi anders kan tonen op verschillende ondergronden, op vos lijkt de kleur heel anders dan op bijv. schimmel..

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:12

Ik zou voor zoiets gaan:
Afbeelding

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:17

Ik vind een roomwit dekje op een schimmel echt niet staan. Heb je wel eens een witte broek aangedaan met een offwhite topje? Het is gewoon niet mooi, net als een zwart dekje op een zwart paard. Ik vind een zwart dekje op een wit paard opzich wel mooi, maar een antraciet kleurig dekje lijkt me helemaal geweldig. Er is toch ook een donkergrijze ES Max pad? Helemaal mooi. :) Vooral met een donkergrijs wedstrijdjasje met zwarte piping en boordje, en dan zwart tuig en een zwart met grijze cap. Witte handschoentjes, plastron en blousje. Haha nu drijf ik door. Er zijn zoveel mooiere combinaties te maken met een schimmel dan offwhite!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:37

Ik start met de ES sahne op concours, heb een blauw/champagne kleurige set, vind het dekje zeker niet te geel.
Afbeelding

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 10:41

Oeeh vossie, staat zeker mooi, wat voor een broek heb jij? wit? champagne? (want vloekt het niet met witte rijbroek?)

En ik ga geen antraciet nemen, vind ik supermooi.. maar mijn ouders willen absoluut geen geld uitgeven aan een duur jasje.. :n.. Ik moet alles zelf betalen ;) Dus of wit (in die trant) of zwart.. en zwart vind ik superlelijk. :o

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:42

Ik vind een zwart jasje ook nog wel kunnen bij een antraciet dekje hoor! En anders kun je misschien wel proberen om een goedkoop tweede hands grijs jasje ergens op de kop te tikken?

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 10:43

WildChild schreef:
Ik vind een roomwit dekje op een schimmel echt niet staan. Heb je wel eens een witte broek aangedaan met een offwhite topje? Het is gewoon niet mooi, net als een zwart dekje op een zwart paard. Ik vind een zwart dekje op een wit paard opzich wel mooi, maar een antraciet kleurig dekje lijkt me helemaal geweldig. Er is toch ook een donkergrijze ES Max pad? Helemaal mooi. :) Vooral met een donkergrijs wedstrijdjasje met zwarte piping en boordje, en dan zwart tuig en een zwart met grijze cap. Witte handschoentjes, plastron en blousje. Haha nu drijf ik door. Er zijn zoveel mooiere combinaties te maken met een schimmel dan offwhite!

Ik zou het wel willen, maar zoals ik al zei.. m oet ik dat zelf betalen, ik ben 13.. kan dus niet werken.. dat red ik echt niet ;)

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 10:44

Babel schreef:
Ik vind een zwart jasje ook nog wel kunnen bij een antraciet dekje hoor! En anders kun je misschien wel proberen om een goedkoop tweede hands grijs jasje ergens op de kop te tikken?

Hmm ja das een idee, maar heeft iemand misschien een foto van een antraciet dekje op een schimmel? Want ben bang dat het zo misstaat :o

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:47

Ik ben het eens met Babel, een zwart jasje met een antraciet dekje kan ook prima! Het mooist zou een antraciet dekje met een zwarte rand of biesje zijn, moet je even goed zoeken. :) Van BR zijn er ook zwarte dekjes met een grijze bies, die vind ik ook echt prachtig. Als ik een schimmel had zou ik het wel weten:

Afbeelding(Kleur van Ooteman vertekent ontzettend)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:51

Ja Ooteman kan inderdaad geen foto's maken. Maar ik vind dat ook erg sjiek. Of de Max Pad van ES.
Schockemohle heeft ook errug sjieke dekjes trouwens!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:54

Je zou ook een wit dekje kunnen met bijv. zwarte rand.. dan heb je een breek tussen je paard en het dekje...
Daarnaast zijn er tig kleuren grijs, ik zou geen donkergrijs dekje nemen, maar lichtgrijs, en een zwart jasje staat ook keurig bij een grijs dekje...

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:38

minjon schreef:
Oeeh vossie, staat zeker mooi, wat voor een broek heb jij? wit? champagne? (want vloekt het niet met witte rijbroek?)

Champagne broek, met handschoentjes en plastron enz, jasje en hoed/cap ik blauw. Ik denk dat als je dit shabrak neemt je wel voor helemaal champagne moet gaan, als je hier wit bij wilt doen wordt het denk ik niet echt mooi.....

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:07

Idd...Sahne = Room _O-
De foto's van Ooteman vertekenen 9 van de 10 keer :)

Op een schimmel,hm..denk dat dat niet zo mooi word..
Kan me er niet echt een voorstelling van maken?

Zwart of grijs vind ik altijd de beste kleur :j

Moest zelf verplicht in wit startten..met een schimmel...al poets en was je hem nog zo wit..hij blijft altijd grauw lijken :')