dus ik ga eens kijken of ze nog vormen.... tuurlijk is alles nieuw en nog wat stijver maar zo strak
(miss komt het doordat het geen merk barefoot is maar de namaak..) miss een foutje van de maker...alé heb iig nu gehoort dat je niet zomaar nieuwe kan kopen omdat ze boven smaller zijn dan bij de normale westernzadels...dus die maat moet ook kloppen
althans zoiets heb ik ergens uit gehaald.en nee kzal geen andere zoeken ze zijn opzich echt onwijs lieve mensen ik vind alleen zo naar als ze het goed bedoelt (zadel zelf zit/rijd ook echt super) dat ik dan nu al moet gaan "zeuren" over andere stijgbeugels
ze hebben opzich heel veel spullen...maar toch alleen het minimalen..kom dus soms wel eens met een idee van mm dat was wel handig geweest.Kwa poetsspullen mag ik zegge wat ik nodig heb dan halen ze dat maar dit is toch niet echt veel geld

Ik ben gewoon nogal onzeker en heel verlegen bij "vreemde" mensen tis dus heeeeel moeilijk voor me om iets te uiten heb dr dan ook wel ff snel tussen neus en lippen gezegt het super te vinden maar de beugels te strak zitten.
Alé we gaan zien
dat met de bezemsteel zal ik eens onthouden..al denk ik persoonlijk niet dat het daar aan ligt. Ik heb gedult en rijd nog niet buiten (wil ik NOG niet
)iig ander paardje is geen optie tis echt mijn mannetje en wil hem voor geen goud kwijt! opzich mag ik ALLES met hem doen! en dat minimaal 5 dagen in de week. Tevens klikt t heel goed met tussen hem en mij
iig ik kijk het eens aan, lost het zich niet vanzelf op dan ga ik mn moed eens bij elkaar schrapen om met haar te praten en te kijken of we samen betere kunnen zoeken die wel goed passen
iig iedereen onwijs bedankt he!!!