[WN] one-ear en hackamore?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: one-ear en hackamore?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 22:38

strotouw :))
en leren veter ook bedenk ik me.. heb er 3 aan m'n zadel gebonden zitten :))

dinsdag gaan we naar vorstenbosch!
ik ga het daar nog even navragen, en als ik een mooie one-ear zie gaat hij mee
is het niks laat ik de zadelmaker hier er een keelriem aan maken :)

CQtie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:30

Ja, als je schoenen met veters hebt ;) , maar zelfs de veters zouden niet door het gaatje gepasseerd zijn...In ieder geval een ervaring rijker en nog wat meer improvisatiemateriaal in mijn zadeltassen gestoken....benieuwd wat nog staat te gebueren, want dan net voor dat voorval heb je dan niks bruikbaar bij....zoals voor een kapotte BH.... :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:35

in t bos? 2 kokosnoten, anders 2 beukenootjes _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:22

Of kastanjebolsters, mooi defensief behaatje :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:55

:D

CQtie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:51

Tja, het was vorige zomer ....in de Ardennen.....eerste trektocht......paardje pas 2 maand in bezit...... ;) Toen mijn hoofdstel brak, ja dan is ook mijn BH kapot geschoten....Hoe kan dat ??? Wel :o Hoofdstel schiet kapot - ik stijg af (althans dat wil ik doen)...Het was nogal een steil stuk weg en ik laat mij van mijn zadel glijden, maar owee, de band van mijn BH schuift over de horn...(jaja!!) 8)7 en daar hang ik - letterlijk - voeten van de grond met BH over de hoorn. Ik kon niet aan de stirrup en niet aan de sluiting van mijn BH , tot overmaat van ramp duw ik met mijn schouder op zijn schouder en begint hij daar aan een "keertwending"...UIteraard is op dat moment altijd veel volk in de buurt, tja die lagen over en van hun paard van het lachen en ik hang daar met blozende kaken tot mijn BHsluiting knapt.
Sindsdien heb ik mijn bijnaam : "Cliffhanger"
Sindsdien rijd ik ook met een sportBH 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:00

_O-

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 22:21

tussen alle meligheid (waar? :') ) is het vanavond een billy cook frontriemhoofdstel geworden :)
Arthur zei dat de kans dat het minder stabiel was erg groot was door de kleine oortjes van pony-lief :)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:44

meligheid is leuk :D moet kunnen....
das eerlijk advies.krijgen we nog een foto??

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 08:45

ik maak vanmiddag een foto :) moet er eerst nog zo'n 6 gaatjes bij in maken.. hij had geen leuke mini-hoofd hoofdstellen.. en mijn kerel kan het af met een pony hoofdstel :')

heb ook een knoptas gekocht :D

(en mooie zadels gezien, mooie broeken, borsttuigen... gut wat een slechte winkel om heen te gaan :D )

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 16:22

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF1893.jpg
Afbeelding
paardlief had geen zin in poseren :o
ik heb nog gereden om te kijken of de tassen bleven hangen enzo :)
heb ze zo bevestigd;
Afbeelding
http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF2110.jpg
heb echter hier nog een ringetje (en andere kant natuurlijk ook een ;) ) en weet niet wat ik daarmee moet? :o
Afbeelding

Afbeelding
ben op de tassen erg trots! ze zijn gewoon dezelfde kleur als m'n zadel en het is net of ze tegelijk gekocht zijn zegmaar, beide een wat geleefder uiterlijk :)

hoofdstel vond ik erg fijn zitten, alleen moet de lange strook leer om de bakstukken te verstellen nog afgesneden/geknipt worden :)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:08

ziet er netjes uit hoor!

CQtie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:35

Goed hoor ! Zo'n tassen zijn heel handig...ik heb er twee om achter het zadel te bevestigen. Wel opletten, dames zijnde - je propt ze direct al helemaal vol en dan eindig je met je autosleutels en je pas onder je toc wegens te weinig plaats in zadeltas :D , kwestie van een beetje inventiviteit aan de dag te leggen, nietwaar ?? 8-)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 22:00

autosleutels enzo vertrouw ik hem niet toe :))
ik ga er wel een plaatje in maken met naam, telefoonnummer enzo, mocht hij gescheiden van mij ergens gevonden worden :)

is er overigens niemand hier die weet waar die overige 2 ringen voor zijn? :o evt nóg stabielere bevestiging? maar hoe? :P